Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

- Karel Havlíček Borovský:

‚Tak to chodí na tom světě, každou chvíli jinak, dneska ctí tě za svatého, zejtra budeš sviňák‘,“

11 0
možnosti
VV

Ty vzkazy tam jsou takovym zvlastnim protestem, ovsem zajimalo by mne jak se k tem destniku zachova jeho bakna. Take mu bude uctovat 30 Kc za polozku jako ostatnim smrtelnikum?

3 2
možnosti
RJ

FIO banka za příchozí ani odchozí platby v rámci ČR a SR žádný polatek neúčtuje.

A jak jsem tak koukal, tak zřejmě Emanovi odpouští a neúčtuje ani poplatek za příchozí platby z ciziny v Euro či Dolarech. Ještě předevčírem to účtovala, ale zřejmě došlo k nějaké dohodě.

3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

4 4
možnosti
Foto

děkuji Vám. pane Zieglere

1 1
možnosti
MD

Nekl bych, ze 10% je znacna cast.

0 0
možnosti
Foto

I61v22a65n 83M53a77r14e55k

5. 9. 2017 16:51

No , " nechejme na hlavě " a " vyčkejme času ,jak husa klasu " . . . . . . . . Věřím že ty "trpké plody" se do té doby promění ve sladké ovoce . R^ [>-]

0 3
možnosti
Foto

Tomáši, napsal jsi to setsakramentsky dobře. Ale je to smutný čtení. Už mě nějak nebaví žít v pokleslém Kocourkově. Jak je vůbec možný, že některý lidi neviděj všechen ten marast, o kterém píšeš? Vázne jim to nevadí? Viz diskuse níže... Už se fakt všech těch voleb bojím. Ale jelikož můj nevyléčitelný optimismus mne ne a ne opustit, věřím v zázrak.Ale asi si to ještě půjdu pojistit k Tadeáškovi....R^;-)R^

13 2
možnosti

Co je tohle za defétismus?! Pokud pan Vodvářka neshledává na naší zemi a v této skvělé době nit suchou, neznamená to, že z toho máte mít depku. Já se taky divím např. tomu, že někdo může chtít volit Babiše. Ale! Nikdo za vás nerozhodne, kdo bude na Hradě nebo kdo vyhraje volby, vy máte jeden důležitý svobodný hlas, kterým projevíte svoji vůli, a výsledek pak bude takový, jaký si bude přát většina stejně svobodně se rozhodujících občanů. Není to úžasné? A Kocourkovy a Absurdistány, doporučuji, nechte slabochům.

2 0
možnosti
RJ

Bohužel, nesdílím Váš optimismus, že se dny strejdy Emana je pomalu a jistě ámen.

Jen si to sečtěte - pro Emana - všichni komanči, všichni okamurovci a jím podobní islamobijci, velká část socanů, větší část babišovců, část pravice (ODS, Svobodní, Realisté).

A naopak proti Emanovi - všichni z TOP09, všichni lidovci, všichni zelení, piráti a podobné anarchostrany, menší část socanů a babišovců, část pravice.

Mně to vychází tak, že Emanovci budou mít navrch. To, že jsou antiEmanovci mnohem více slyšet než Emanovci ať v médiích či třeba na Emanově účtu, bude v konečném součtu zcela irevelantní.

Neboli, podle mě Emana nemůže porazit "sluníčkář" (Drahoš, Hilšer) či polosluníčkář (Horáček, Kulhánek), ale jedině kandidát, který kromě současných antiEmanovských hlasů získá i část těch Emanovských. Kromě pana Kubery nikoho podobného nevidím a pokud nebude kandidovat, tak tam máme Emana na dalších 5 let...

3 7
možnosti
MV

jsem stejnej optimista jako Vodvarka, nezdolnej, leckdy prekvapenej, ale porad optimista

3 0
možnosti
MM

Jednoznačný souhlas R^

2 1
možnosti
Foto

děkuji Vám za návštěvu i paleček

0 0
možnosti
Foto

R^ale nutno říct, že (alespoň v mém okolí) došlo voličům M.Zemana (a byli to i dost inteligentní lidé, kteří volili "menší zlo") poměrně záhy zoufalství jejich činu.

Já to mám naopak. V druhé volbě jsem nevolila a poté jak to dopadlo minule cítím, že budu muset...

11 5
možnosti
Foto

Děkuji paní Vlková. Myslím si, že byli tací, kteří naletěli a teď raději mlčí. Myslím si, že účast ve volbách je u každého myslícího přímo povinností.

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,85
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám