Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)S koněm a snowboardem mám podobnou zkušenost (i když jsem si je nadělila dobrovolně sama) a závěr jsem si učinila ten, že není nad možnost na muldě nebo pro zachování rovnováhy připozvednout jednu nohu.

1 0
možnosti
MV

pro me tvuj nejfajnovejsi blog, mezi tema, co jsem zatim cetl

diky

1 0
možnosti
Foto

Marku děkuji, od Tebe si pochvaly cením dvojnásobně.

0 0
možnosti
VH

A jaký dárek bysis přála ty, má milá?

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, otázka by byla na místě, pokud bys nás neznala. Takže přece musíš dávno vědět, že největším dárkem pro mou milou jsem já.

2 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu, Bohumíre

0 0
možnosti
Foto

Potěšení je na mé straně, paní Jandová

0 0
možnosti
ZK

Dobrý večer. Je známo, že chlap který si hraje nezlobí a když si hrát nechce, tak se k tomu prostě přinutí. Chtěl jsem dodat, že máte moudrou ženu, ale nosil bych dříví do lesa. Z Vašich řádků je znát, že to víte moc dobře - gratuluji.

2 0
možnosti
Foto

Sdělím jí Váš poznatek pane Kloboučníku ;-)

1 0
možnosti
KD

Fakt skvělý. Dlouho jsem se tak dobře nepobavil. :-)

4 0
možnosti
Foto

Bačkory se dávají kmetům.;-D

1 0
možnosti
Foto

No, však Svatopluk Čech k padesátinám obdržel zdravici, začínají slovy "Slovutná kmete!". Tak už autor možná má na papuče nárok (já teda rozhodně, ale zatím na ně taky nedošlo).

1 0
možnosti

...a k papučkám domino, co? ;-)

Jinak výborný, už jsem se dlouho tak nezasmála!! ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Diky Mirko, ale dominu mám doma už dávno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,01
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám