Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

No vidíte - namydlené dlaně. Já si mydlím i hřbety rukou a to mytí je pak o hodně pěnivější a radostnější. :-)

Jinak samozřejmě R^ za vtipný článek.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, i když být namydlenej nemusí být vždy to, po čem člověk touží....;-)

4 0
možnosti
DV

D67a96v20i15d 84V60l27k

2. 8. 2017 12:47

Tomáši, ale pouštění vody nemusí být zas až tak na veřejných toaletách jednoduché. Já vždycky na veletrhu v Itálii trpím. Hlavně starší pedálové nožní systémy jsou neskutečná kravina.

1 0
možnosti
Foto

No, návod je ryze český a je tam páková baterie. Že by někdo tu páku nějak tlačil třeba od sebe.....vždycky mě napadá onen Werichův výrok, že jej udivuje optimismus nakladatelů že "co čtenář, to blbec"..

4 0
možnosti
Foto

To váš kolega ještě dopadl dobře.

Před lety v Plzni, na nějakém úřadě, zranilo uklízečku okno, když je čistila. Její zeťák, advokát, z toho vytřískal fůru peněz, protože uklízečka nebyla prokazatelně seznámena s postupem mytí oken.

3 0
možnosti
Foto

No, moc dobře ne, stálo to fůru oběživa...

1 0
možnosti
Foto

Tradičně vynikající. Ale protože pracuji ve zdravotnictví, tak s tím SUKLem jste mi dal brouka do hlavy ...:-).

6 0
možnosti
Foto

děkuji, ale ten návod tam opravdu prý být musí...

2 0
možnosti
PL

Vaše blogy mám rád pane doktore. KarmaR^

4 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se Vám to líbí a děkuji za návštěvu.

2 0
možnosti
Foto

Nejlepší jsou návody, které jsou překladem do češtiny. Už se mi několikrát stalo, že takovýto návod byl pro mne naprosto nesrozumitelný. Ačkoliv moje angličtina není moc dobrá, návod jsem pochopil až z anglického textu. Tak to končí, když to překládá někdo, kdo výrobku sám nerozumí.

2 0
možnosti
Foto

Jo, chtějí ušetřit a tak to dávají přes nějakou překladatelskou automatiku. Ten češtin je pak ale kouzelný.....

3 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,76
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám