Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tomáši, přistupuješ k tomu s hořkou ironií, ale právem. Já ale nevěřím ani pozdravení páteru vyklouzovi, Hermanovi.R^

9 7
možnosti
VV

Já ano, protože ho - na rozdíl od tebe - už nějakých dvacet let znám. Nelíbí se mi ani ta tvoje rádobysranda. Docela jsi mě, Josefe, namíchl!

5 2
možnosti
IM

I12v46o 41M32i44l98d68a

26. 5. 2017 12:20

smutné ale pravdivé na tom je, je spousta lidí - v republikovém průměru 15% volících voličů, na severní Moravě to jde až ke třiceti %, připočtěte oranžové ANO-koblihy a zděsíte se!!! - kteří to pokládají za lži a pomluvy nebo - co hůř - za správné...

pak si na poště vyberou svůj krásný důchod, na který si sami rozhodně nevydělali a kterým bezostyšně zadlužují své děti a vnuky, a jdou to hodit do bedny svým rudým božstvům

12 0
možnosti
KC

Škoda, že víc než jednu karmu panu Vodvářkovi dát nemůžu. Proto ještě přidávám jedničku s mašličkou a pochvalu před rozvinutou zástavou. Naštěstí těch komunistických staromilců ubývá a noví se k nim příliš nehrnou. Inu - kdo seje vítr, sklízí bouři, jak poznamenal starozákonní Ozeáš.

2 1
možnosti
JN

Kdysi (jako odrostlý školák, tedy cca před 35 lety) jsem četl v novinách článek, ve kterém soudruh několikrát zopakoval, že katolická církev je špatná, protože upálila mistra Jana Husa. Asi jste se tím článkem inspiroval.

3 7
možnosti
JN

Nějak jsem zapomněl napsat jméno. Ten článek byl rozhovor s Vasilem Biľakem

3 2
možnosti
Foto

Ani jsem se nemohla odhodlat tento článek přečíst, zamyšlená nad tím, "cože se to Vodrážkovi stalo". Ale dobrý.R^

7 1
možnosti
JK

Chybí už jen dobové foto. Třeba pionýr, svazák a komunista a proti tomu mánička, kulak a šmelinář. Věřím, že za návrat těch časů, jsou komunisti ochotni se i modlit. :-)

12 1
možnosti
Foto

Tak nějaký návrat nám nehrozí, není kam se vracet, taková země už neexistuje a nikdy existovat nebude.

3 1
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,02
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám