Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Bylo to moooc prima, děkuji za vás všechny, za spoustu podnětů, které můj, RD otupělý, mozek postupně vstřebává....děkuji za prima společnost a fotečkovou vzpomínku a zdravím Adélku :-)

3 0
možnosti
Foto

Super! Takhle z dálky je to nejlepší;-)díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Nikolvěk, jest lépe nasávati atmosféru přímo od pípy....

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky! Akorát bych se trochu přičísla, kdybych věděla, že jsem v blízkém záběru.;-) (viz foto 1) R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale ne. Všem Vám to slušelo.

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem tě zas viděla! R^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

To já tuplem tím, a ještě jsem rozechvěn Tvým darem. Fakt děkuji moc

0 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,65
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám