Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ ...ono vymyslet zkoušku, která odhalí talent je takový Svatý Grál vzdělávacího systému. Není to žádná sranda. Navíc ne každý talent vyroste v tvořivou osobnost. Na každý vítěz matematické olympiády se stane úspěšným matematikem a ne každá hvězdička dorosteneckého fotbalu se prosadí v první lize. Úspěch je takový prapodivný elixír a ne všechny ingredience se dají kontrolovat a testovat. :-)

14 1
možnosti
Foto

Ale jděte... Vše záleží na nastavení systému a schopnostech zadavatelů.

Nehrajte si tady na propagandu pod-průmernosti.

0 8
možnosti
Foto

Vystihl jste to dokonale

5 0
možnosti
Foto

Pěkné, rád čtu Vaše články.

6 0
možnosti
Foto

děkuji za Vaši přízeň

0 0
možnosti
PL

P84e81t80r 13L70a79n78g70e66r

14. 4. 2017 13:43

Karma. Vy jste prostě PAN bloger.R^

7 0
možnosti
VV

Jestli se nemylim, tak kdyz jsem maturoval ja, byla temata zadana ministerstvem skolstvi.

Dnes je zadava a maturity kontroluje jakasi Firma spratelena s nekym z tohoto ministerstva.

4 0
možnosti

Dnes bohužel nejde o vzdělávání ani o kvalitní zkoušky. Dnes jde některým lidem o co největší vysátí peněz ze sytému!

2 0
možnosti
Foto

Vyprávěl mi Rus z Petrohradu, který maturoval ještě za SSSR, jak byli rádi za jednotné maturity. Zvláště, když měli známé ve Vladivostoku :-)

6 0
možnosti
AR

Několik málo minut jsem paní dumal nad tím, co má společného Vladivostok s maturitami. Mám v Pitěru známého, tak mě váš příspěvek zaujal. Pochopil jsem, že časový odstup od Vladivostoku stačil k podání včasných informací do Pitěru.R^

4 0
možnosti

jen pozor na tohle "jejich témata jsou zajímavá a neotřelá." slovo neotřelé je v tuto chvíli samozřejmě každopádně snad ještě otřelejší, než třeba třešnička na dortu;-D

1 1
možnosti
Foto

Cituji: "Mnozí středoškolští pedagogové Vám sdělí, že úroveň žáků přijatých na střední školu klesá."

Zajímavé, že toto jsem před více než 40 lety často slýchával od tehdejších pedagogů na střední škole, kde jsem studoval.

Tak by mne zajímalo, jak bych dopadl při maturitní písemce z češtiny nyní, když jsem tehdy dostal za jedna.

1 1
možnosti

Raději bych se neptal. Čeština je těžká řeč!

1 0
možnosti
MK

Diskuse je zajímavá, ale s návrhy, jak odzkoušet zdejší blogery a zavést případné sankce za nečeský projev, je to horší. Určitě je špatně povolit psaní a nepovolit diskusi. Vždyť to, že mám teď na očích z jedné strany METAXU a z druhé sekačku na trávu, tyto stránky živí.

Obráceně to zažívám já, kdy bez článků jen brouzdám u jiných výtvorů a dělám majiteli stránek voříška s 25.200 íčkama. Pod křídlo mně vzali PL, kde v administraci nesedí Bangové.

V zásadě si však myslím, že daleko více podstatné, jaký je obsah sdělení, než jeho forma. K maturitám bych měl inovativní návrh: vypracovat dvě až tři předmaturitní práce (pod kontrolou) na pevně dané téma (nebo max. 2 - 3) a ty pak přiložit k hodnocení maturitní práce. Myslím, že by se zvýšila objektivita hodnocení cizí osobou.

3 1
možnosti

To pokulhává! Za nás byly ty maturity pro svoji "neobjektivnost" objektivnější, protože nás hodnotící profesoři znali!

2 1
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,96
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám