Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Pane Tomáši, dnes, na rozdíl od minule, naprosto bez polemiky, moc si cením Vašeho článku, mimo jiné Vaší zmínce o dánských spravedlivýchR^

1 0
možnosti
Foto

Dane, polemika, je-li slušná a vede-li k cíli, je prospěšná. Děkuji Vám za přízeň

0 0
možnosti
PK

Ten neustále omílaný výrok o kalašnikovu je dost "podpásovka". Já bych použil, když už, a asi tak to Zeman myslel - premiér může být odvolán demokratickými způsoby ad1, ad2 ... Bohužel jsou i oblasti a kultury, které použily používají přímého násilí. a to i mnou obdivované Spojené státy k fyzické likvidaci prezidentů. A to mnohokrát.

Ale v něčem se s Vámi shodnu - poražme Zemana ve volbách, jsem pro - jeho okolí, věk, zdraví i určité zkamenění v názorech, vize nula, také se mi nelíbí.

0 1
možnosti
DS

Děkuji, Tomáši. Velmi mi to připomnělo přednášku profesora Zimbarda o Hrdinství https://www.youtube.com/watch?v=BzRR3Mo4noU. Každopádně velké díky za podobnou osvětu. P.S. můj hlas máte taktéž R^

5 0
možnosti
Foto

Děkuji a vážím si toho, Dášo.

0 0
možnosti
Foto

Pane doktore, jsem dávno rozhodnutá, že Vás budu volit za blogera roku.....,V

I když vím, že nevyhrajete, protože na to jste moc slušný ;-(

8 0
možnosti
Foto

:-)ano, ode mě už tam hlas má.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši... karmaR^:-)... smekám před každým, kdo překonal sebe sama, kdo tu odvahu měl a věděl, že riskuje život nejen svůj... svinská doba, která před lidi staví nutnost takových rozhodnutí...;-(

8 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Pokud byste si odpustil zhruba předposlední dva odstavce, byl by to krásný článek a řekl bych - bravo!

1 6
možnosti
Foto

Jsme tu teď čtyři diskutující... pokud by se odsud ,,vypustil,, ten někdo z nás, co si neodpustil klást podmínky přijetí článku, který hlavně upozorňuje na lidství, co nemělo ani tu podmínku- pomůžu ti, když se mi nic nestane ...a to je jeho podstata, řekla bych bravo... bravo diskutující... ti dva před Vámi...( mě samozřejmě ať posoudí jiní).

10 2
možnosti
JL

Smekám. Máte mou úctu.R^

9 0
možnosti
MR

http://www.rozhlas.cz/radiowave/spolecnost/_zprava/izraelci-ocenili-zapomenuteho-hrdinu--1198656

Pán z Loun, kamaráda dědeček. O tom co dokázal jsem se dozvěděl až 2 roky po jeho smrti. Tehdy jsem pochopil, že skutečný hrdina svoji statečnost na odiv nedává, neposkytuje o ní rozhovory, nehlásí se o metály a pocty. Prostě jde a udělá to, protože mu tak velí jeho mravní princip.

7 0
možnosti
JB

J16a55n 92B40u30r33d66a

23. 3. 2017 16:02

To je možná až zbytečně přísný přístup. Pokud někdo za své hrdinství získá veřejný obdiv společnosti, metály či frčky, ať to klidně na odiv dává. Je hrdinou stejně jako ten, který spokojeně žije v zapomnění. Možná je méně skromným hrdinou, ale ne méně skutečným.

6 0
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,70
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá, s nikým nesoutěží a nepotřebuje tím pádem nad nikým vítězit. Příležitostný herec, nejčastěji v roli starého, protivného Žida.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz