Diskuse

Chybění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Vzpomínám,děkuji...beze slov..V:-)

4 0
možnosti
Foto

dnes kolem jedné se budu vidět... jak tu zprávu v přímém přenosu říká Moravec, jak je Petr Nečas nezastřeně rozhozený, snad k slzám, a mně vypadnou věci z ruky a nejsem prostě k utišení... na ta podlomená kolena a tu tíži tenkrát hozenou jako ránu - nezapomenu

... mám ho pořád hrozně ráda a chybí mi. Strašně tady chybí.

Tomáši, chtěla jsem napsat blog... a nenapsala, osmdesátiny jako varování. Jste milý a odvážný...neplýtvejte sebou v diskuzích. R^V:-)

5 1
možnosti
Foto

Málokdy se stane, že smrt státníka zasáhne takové množství lidí. Pamatuji na ten spontánní /tedy nijak nenařizovaný/ smutek lidí, kteří ho měli rádi.

Radko, věřím v nesmrtelnost duše a tak si myslím, že Václav Havel musel mít radost z toho, jak je lidmi vnímán, že jim chybí a že vykonal dobré dílo. Jsem smutný jen z toho, že tady prostě není, že musíme místo myšlenek poslouchat jen nic neříkající hověziny, kde o myšlenku člověk nezavadí.

Mějte krásný vánoční čas, přeji všem Vašim blízkým i Vám.V

1 0
možnosti
VH

Ano,ano.Krásné pak byly časy,kdy v zahraničí nám našeho Havla záviděli. Jak jsem na něho byla pyšná! Od té doby jsem už to nezažila.

7 1
možnosti
Foto

Děkuji za připomenuti

7 0
možnosti
JL

VR^

Nejhorší, že ten, který tenkrát zbaběle zalezl, dnes, chtěl by být morálním apoštolem.

2 1
možnosti
Foto

Takových je. Ale pak jsou i Havlové, na které jsme právem hrdí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,03
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám