Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsal jste to tak, jak to cítilo mnoho lidí - ano, hnus a ponížení.

Díky ta tento blog!

17 0
možnosti
Foto

Díky, šlo o pocity, které jsem měl a doposud mám

5 0
možnosti
Foto

Od té doby, co padl údajný mýtus o Rudé armádě jako osvoboditelce 1945, tak nelze operovat s tím, že tedy by v srpnu 1968 šlo o nějaký zásah spřátelených armád. Tomu by tak mohlo být jenom v tom případě, kdyby všichni Češi, respektive ústavní většina, přijali sovětský bolševismus jako svůj vlastní.

Měli byste si tak už nějak v té propagandě srovnat noty a netvrdit každý rok něco jiného. A hlavně si to srovnat ve vlastní hlavě.

4 15
možnosti
Foto

Zkusím něco jiného. Existuje nějaký mechanismus, mantra či podobné věci, jak zabránit, abyste se neustále veřejně neznemožňoval jako člověk, který má neustálou potřebu vstupovat do diskusí, kterým ve své mentální výbavě nemůže rozumět, jsa sice obdán hypertrofickou pamětí na data a události, avšak s absolutním deficitem tato data nějak pospojovat a dát jim syntetický rozměr?

Jak vás mám urazit, abyste už toho nechal?

Možná pod prismatem vaší kritiky si nejprve ujasněte rozdíl mezi Ivanem Medkem a Ivanem Mládkem. /v článku pana Zieglera/. Zkuste se zamyslet nad svými výtvory, kterými - snad z obav z kritiky - publikujete na nečitelných servrech.

Teprve, až předvedete své schopnosti napsat cosi, co bude pro čtenáře srozumitelné, zkuste i kritiku ostatních. Zatím jste jen obyčejný žvanil.

24 1
možnosti
VF

Ode mne karma. Kolega J.Hermánek si Vás ale jen připíše na svůj seznam "slabomyslných".

Podle mne jste vystihl pocity, které jsem to ráno cítil i já, přestože mi bylo jen 10 let.

Přeji krásný den.

12 0
možnosti
Foto

Milý Vlastimile, někdy je čest být na některém seznamu.

Vám díky za karmu a přečtení.

7 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,77
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám