Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Vodvářko, Vy jste si dovolil pochválit komunistický režim za prevenci v očkování.

To Vám komunistobijci nezapomenou.

0 0
možnosti
JR

J75a61r91a 39R12a41n28k

5. 2. 2015 21:00

R^ urcite, proc riskovat, diky cestovani vsemi smery, jsem uz dostatecne "opichana";-)

0 0
možnosti
BT

po těch očkováních která jsem musel absolvovat jen proto že jsem chtěl někam jet,  bych se klidně nechal očkovat

1 0
možnosti
PK

DnesR^. Absolvoval jsem věechna očkování od konce 40.let a problémy nula. Jen si nejsem jist třeba u chřipky, to jsem nezkoušel.

1 0
možnosti
PJ

vzhledem k tomu, že jak v roce 2002 tak v roce 2014, jsem měl docela prudkou reakci na obyčejný přeočkování proti tetanu (vysoká teplota skoro k 40°, bolest snad všech svalů, kloubů a kostí, otok končetin, zkrátka v posteli jsem se 3 dny nemohl skoro ani hnout), tak proti ebole radši ani ne... (do ciziny nejezdím, tak mě míjí i vakcinace proti malárii a jiným exotickým nemocem, klíště jsem měl 1x v životě, v 2. třídě, zato naši komáři po mně jdou jak pominutý, i psí/kočičí blechy na mě rády skočej)

zřejmě moje celoživotní alergie a vakcinace proti ní v dětství, zanechala v organismu problém s imunitou, páč se mi stalo i to, že i když jsem v 1. roce života měl planý neštovice, dostal jsem je v roce 2004 znova od dcerky, ana je přitáhla ze školky, a marodil jsem s nima 6 tejdnů...

za 2 měsíce mi bude 47, tak snad to do truhly doklepu bez nějakýho dalšího očkování, přetrpím ještě 2x tu protitetanovku a šmytec!

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám