Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavil jsem se.

Něco podobného chodí v mailech skoro denně. Je přímo úžasné, kolik chodí po světě lidí se zlatým srcem, ochotných podělit se o své desítky milionů dolarů.

3 0
možnosti
Foto

A my je tak hnusně odmítáme, Marku. Stydím se, ach jak se stydím.

1 0
možnosti

Massa Bob nebýt spolu s Tom a Huckleberry, on být v Old Surehand od massa Karl May!

2 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, už stárnu a knihy /jak M. Twaina tak i K Maye/ jsem četl před 50 lety....

1 0
možnosti
JK

J68i66ř53í 25K88o74z58á66k

23. 1. 2024 16:44

Jedna "kámoška" z jú es ej spojila nabídku nějakejch milionů s nabídkou ke sňatku. jenže nepřiložila foto, tak má smůlu!

0 0
možnosti
JV

Pobavila jsem se. Také mi přišlo pár podobných mailů, ale ani jsem je neotevřela. Moje chyba.

2 0
možnosti
Foto

Šlapete si po štěstí, vzácná dámo....

1 0
možnosti
Foto

Ve chvíli kdy požádali o platbu aby mohli finance uvolnit jsem jim napsal, že rád těch 15 miliónů korun pošlu, ale , že je mám na termínovaném vkladu. Předčasným ukončením přijdu o milion, tak ať mi ho napřed pošlou, abych nebyl škodný. Už se neozvali.

Vašek

6 0
možnosti
Foto

Jj, každý strůjcem svého štěstí

1 0
možnosti
Foto

Je třeba se pobavit. Souhlasit, korespondovat, komunikovat. Utnout to až v okamžiku kdy budou chtít nějaký poplatek, nebo citlivé údaje. O to jsou pak naštvanější, že s tím strávili čas, ale především že už měli rybičku na udičce a ono nic.

5 0
možnosti
Foto

I Ty, Brute.... Můj prastrýc Alex Vracovsky prý zesnul při té pandemii rovněž, budu se mít taky dobře :D

5 0
možnosti
Foto

Tak to už jsme dva. Myslím, že těch dolarů moc nezbyde....

2 0
možnosti
VF

A mohli jsme být milionáři.

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,08
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám