Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc děkuji za krásný příběh. Pokud se nemýlím, tak jste jej již před rokem na tomto blogu prezentoval, ale rád jsem si jej přečetl znovu.

Vše dobré v novém roce.

1 0
možnosti

J60a49n 58Z32i34e67g88l44e64r

25. 12. 2023 15:28

Zasloužená karma

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za přečtení a přeji Vám, abyste byli dobré mysli po celý příští rok.

2 0
možnosti
Foto

Čím jsem starší a paradoxně tím víc nemohoucí, tím víc začínám chápat symboliku. Jsou události, které přijdou samy a snad je i stihnu pochopit. Děkuji Vám pane Tomáši za Vaše psaní.

4 0
možnosti
Foto

Díky milý kolego Tomáši, skvělé Požehnané Vánoce přeju.

1 0
možnosti
Foto

P.S.: ...,,svařené víno jsem mu koupil, když mi ten příběh vyprávěL, ..." (J. Ledecký- ,,A od těch dob")

0 0
možnosti

Krásný vánoční příběh. Díky za něj a přeji pohodové prožití vánočních svátků

3 0
možnosti

Až z diskuse jsem pochopila o kom byla řeč. Asi mě to poučilo, že můj skromný život je to nejlepší pro mě. Tohle se vám opravdu povedlo*****

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,08
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám