Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky!

Heslo Václava Havla, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí, jsme zaměnili s Klausem, Zemanem a Babišem za království lži, nenávisti, pomstychtivosti a za obnovu postsovětských korupčních vztahů. Teprve současná vláda Petra Fialy podporovaná naším panem prezidentem generálem Petrem Pavlem nás navrací na cestu skutečné demokracie, občanských svobod a právního státu v duchu pravdy a lásky! Proto se tolik otevřela stavidla lží, petrohradského trollingu, nenávisti a hnusu, která rozdělují naši společnost na dva antagonistické tábory!

4 0
možnosti
Foto

Requiescat in pacem.🙏

2 0
možnosti

Vím přesně, že tehdy 11 letý syn byl na PC a najednou mi říká "mami umřel Václav Havel" a já stála u plotny - byla to neděle dopoledne - a začaly mi tak nějak samy téct slzy. Stála jsem, potichu brečela a nemohla přestat. Ani nevím, proč mě to tak zasáhlo. Ba ne vlastně vím, já ho měla ráda, já mu věřila a pro mě to byl jedinej prezident za můj život, kterej mě vzal za srdce. A pořád je

11 0
možnosti

J24a88n 96Z30i96e62g64l82e58r

18. 12. 2023 11:58

Velké díky za pěknou připomínku. Havel navždy.

6 1
možnosti

Stejně, jako si lidé vzpomenou na moment, kdy zaregistrovali útok na WTC, pamatují si i na moment, kdy bylo úmrtí oznámeno. Měl jsem na navsteve mámu, stáli jsme u okna z kuchyně a z hrající televize se ozvalo: Václav Havel zemřel.

Děkuju, Tome, za vzpominku na výjimečný CHLAPA !

10 0
možnosti

Nezapomenutelná osobnost, děkuji za připomínku

8 0
možnosti
Foto

Dobrá vzpomínka, jednou snad svobodu pochopíme.

Vašek

7 0
možnosti
Foto

myslíš, že ju pochopíme? myslím si, že máme slobodnú vôľu a a asi ani s tou nevieme väčšina naložiť

2 0
možnosti
Foto

Karma a velké poděkování.

8 0
možnosti
Foto

Nedá mi to, přidám ještě citát:

“Naděje je stav ducha, který dává smysl našemu životu.”

Václav Havel

10 0
možnosti

Díky za vzpomínku.

10 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,08
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám