Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Služeb ČP používají dnes už jen "zoufalci" nebo "neskuteční optimisté" .

Již před 20ti lety jsem došel k závěru, že ČP je partner, který si dal za cíl "rozhodit" co nejvíce zákazníků.

Proto na www u firem, kde mají dopravu jen ČP nenakupuji. Zatím se mi to vyplácí a jsem v pohodě.

2 0
možnosti

Když jsem kdysi pracoval u vlakových pošt, zásilka podaná v Aši mohla být druhý den v Košicích. Po deseti letech šla v Praze zásilka ze Štěpánské ulice do Štěpánské ulice pět dní. Dnes se služby pošt podstatně zlepšily! Pak nás nepřekvapí, že při roční uzávěrce Poště chybí miliardy korun!

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Tomáši, dostala jsem se letos s Českou poštou do podobně dobrodružného příběhu, který by vydal na samostatnou povídku (možná ji dám na blogosféru, můj balík cestoval po republice jak Okamurovi plyšáci ). Každopádně nenašel adresáta a skončil v úložně, a pomohli mi až zde, tak třeba byste mohl mít také štěstí:

Call centrum

Info@cpost.cz

Tel: +420 800 104 410

0 0
možnosti
Foto

Nebyla tam žádná umělá Emilka, nýbrž živá bytost, ke které je však nutné se dopídit, a je třeba znát poštou vygenerované číslo zásilky, které byste měl mít v mailu.

0 0
možnosti
Foto

Už jste platili příplatek za příliš velký balík? Ano, krabice od bot už patří mezi ty nadměrné.

1 0
možnosti
Foto

Asi je to tím, že na manipulaci s těmito botními krabicemi používá ČP nějaké "malé lidičky" - a ty jsou pro ně až příliš velké. A jinak. Nápady nechat si posílat zásilky z e-shopů pomocí ČP, jsem po špatných zkušenostech již dávno zavrhl. Co však nemohu sám ovlivnit, je příchozí pošta od úřadů, které "bohužel" ČP pro odesílání svých písemností stále používají. Přitom vůbec nerespektují, že mám Datovou schránku a různá svoje sdělení i nadále "posílají písemně tištěnou formou na papíře".

2 0
možnosti
Foto

Tome spíš bych počítal s Vánocemi 2024.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Službu "balík v (nechci být smazána)" už nabízejí snad všichni přepravci... Nicméně ČP byla první.

2 0
možnosti

Je fajn, jak se za naše peníze ten Stát o nás pěkně stará.

4 0
možnosti

Jen aby vám nakonec po měsíci nedoručili prázdný pytlík jako mně. A s prázdným pytlíkem nikomu radost neuděláte.

4 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,58
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám