Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi dobře napsáno. To, že vláda nátlaku lékařských odborů a ČLK ustoupila (a přitom de facto za bratru 10 mld. Kč nic nevyřešila), je precedens, kterého se jistě dříve nebo později chytnou další obory, které jsou pro chod společnosti nepostradatelné. Jako první mne napadají popeláři ...

1 0
možnosti

Taktně jste pomlčel o poněkud "ujetém" návrhu prezidenta ČLK Kubka, že by měli lékaři dostávat výsluhy stejně jako policisté, či vojáci. Trochu nechápu lékaře, jak mohou chtít z měsíce na měsíc zlepšení pracovních podmínek, když je každému jasné, že počet lékařů není možné skokově navýšit. Co bylo možné, toho zdravotníci docílili - tedy zvýšení platů a návrat k původním přesčasovým hodinám novelou Zákoníku práce. Za zlepšování pracovních podmínek lékařů v nemocnicích je legitimní i nadále bojovat, ale podle mne nelze vynucovat okamžitou změnu.

1 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal, ač tolerantní vlivem profesní solidarity. Já to od samého začátku vnímal jako boj o peníze skrytý za bohulibými transparenty. Ovšem nejvíc mne dostalo tvrzení, že stávka je i proti tomu "balíčku" nebo jak vláda pojmenovala svá "ozdravná" opatření. Peníze z toho čouhal\ od začátku jak sláma z bot.

Ovšem nic proti penězům, nikdo nemůže a nechce dělat "zadarmo" a je hanbou, když dlouhá léta studující a vzdělávající se lékař má méně než zedník (zedníci promiňte). Já jsem chápal, že se ozvali šli za svými příjmy, ovšem pak se z toho stala fraška korunovaná premiérovým zásahem.

4 0
možnosti
Foto

Souhlas milý kolego Tomáši. ČLK je mrtvé dítě. A pašalík pro pár vyvolených za naše peníze. Ukazuje se to, o čem jsem byl přesvědčen, že jakékoli povinné členxtví v čwmkoli, pochází od Rohatého. Jinak, vůbec mne ten vývoj téhle story nepřekvalil. Nejdřív jako důvod nevyspání, potom prachy...

2 0
možnosti
Foto

Jsem si jist, milý kolego, že otcové zakladatelé (či spíše přesněji resuscitátoři) ČLK se musejí v hrobě obracet. Zajímal by mne názor mladých lékařů, kteří ostrouhali, zatímco matadoři si přilepšili. A fantasmagorie firmy Kubek s.r.o s výsluhovou pensí pokračuje......

2 0
možnosti

Už jsem to psal můj názor. Tím úplně prvním systémovým krokem je určení rozsahu ošetření hrazeného z veřejného zdravotního pojištění a cokoli navíc by byl nadstandart. Pacient by měl mít právo na ošetření z veřejného zdravotního ošetření pouze na úrazy a nemoci způsobené nešťastnou náhodou, nebo Božím zásahem. Ožralá huba, vysekání se v autě, rvaní se, nebo celoživotní chlastání a hulení není právo na veřejně hrazené léčení a dotčení by si rozmysleli otravovat doktory svojí přítomností, když by na konci léčení dostali mastnou fakturu. Hippokrat, kterého si neustále berou do huby, s tím vůbec nemá co dělat, protože nejde o omezování léčby, ale její zaplacení. A doktor bude rád, když bude ošetřovat příjem, způsobený nešťastnou náhodou, než opilce, který má z toho srandu, když ho někdo musí ošetřovat. Doktoři a sestry potřebují snížit objem práce, to má Válek příležitost udělat.

0 0
možnosti

Mladí lékaři požadovali dodržování zákonů. To se neřešilo! Za několik měsíců tento problém vykvete znovu! Zákony by měly být ctěny a nikoliv, aby byli lékaři nuceni k porušování zákonů! Politici se snažili uplatit mladé lékaře pár tisíci korun! Já doufám, že s tímto úplatkem se mladí lékaři nespokojí! Ostatně mají přidáno více ti, co nestávkovali a méně ti, kterých se to týká!

0 0
možnosti
Foto

O14t15a57k98a92r 14S57e33k90l

11. 12. 2023 18:57

Lékaři byli a jsou uznávanou , někdy až adorovanou skupinou. Velká většina lidí je někdy v životě bude potřebovat. Snad až na ty šťastlivce , kteří zesnou zdraví ve spánku.. O popularitě a víru v lékařský stav svědčí i procentuální počet doktorů ve všech volených státních organizací.

Teď se zdá , že dr Kubek i jeho sqadra dělá vše pro to , aby tento stav došel změny. Opravdu - některé požadavky LK jsou nepochopitelné , nesmyslné a nebojím se říci - hloupé.

3 1
možnosti
Foto

Souhlasím, Otakare. Kubek je vypočítavý mizera, znám jej zblízka. Obrátí se to proti nám...

1 0
možnosti

Já bych to neviděl tak pesimisticky. Peníze dostanou v nemocnicích všichni lékaře a bude se více hlídat množství přesčasů, takže nad zákonný rámec 416 hodin si nikdo netroufne dělat. Takže posun k lepšímu.

P.S. prezident ČLK se volí v naprosto demokratických volbách, tudíž, pokud máte zájem, tak klidně kandidujte slova o Rusku či jiných despociích jsou totálně mimo....

1 3
možnosti
Foto

První odstavec je nesmyslem. Lékaře nelze naklonovat. Stav se vrací do původního, bude se opět fixlovat s přesčasy.

Stran presidenta ČLK. pro Vaši info jsem byl před cca 15 lety v celostátním představenstvu. Rezignoval jsem po roce, když bylo jasné, že MUDr. Kubek si dělá co chce. Představenstvo jakožto nejvyšší orgán komory bylo opakovaně pomíjeno. Když jsem na to upozornil, byl jsem skandalizován. Komora je pro soukromé lékaře úplně na nic. Nikdo nemá zájem dělat Kubkovi stafáž. A to, že se účelově změní stanovy, Ústava.... kdepak to bylo?

5 0
možnosti
Foto

Korunu tomu dal požadavek na výslužné.

Vašek

11 1
možnosti

J73a17n 80Z64i71e35g80l23e64r

11. 12. 2023 10:40

Zasloužená karma

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,74
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám