Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18a91n 66B53a26r20t83o89ň

6. 10. 2023 8:18

Olga Havlová ho držela, po svatbě s Veškrnovou už to nestálo za nic, proto je nutné v připomínce Václava Havla nezapomenout na jeho ženu Olgu.

0 0
možnosti

Ještě se hodí připomenout blahopřání k narozeninám Václavu Havlovi v Rudém právu v říjnu 1989, jako inzerát se jménem Ferdinanda Vaňka z jeho her a Havlovou fotografií. Byl to skvělý fór, jeden z hřebíčků do rakve režimu.

5 0
možnosti

Pane Tomáši Vodvářko. Velice se omlouvam za uvedeni meho prispevku k panu Jaroslavovi Cervenkovi. Je to proste ukazka me demence ve stari. Snad vysvetleni, velmi male, je, ze vase clanky vzdy ctu v nadseni znat neco vice. Podovnost vasich nazoru muze takoveho cloveka jako jsem ja, splest

2 0
možnosti

Pane Jaroslave Cervenko. Priznavam se k memu nezajmu o budouciho prezidenta Ceskoslovenska. Nezajimal jsem se o prostredi republiky po roce 1968 dusledkem emmigrace.

Proto jsem byl prekvapen, kdo vlastne tento clovek je a odkud pochazi. Znal jsem jeho dedecka a mohu rici, ze jsem videl jeho maminku nekolikrat. Jako zlinak neznat tu dvojici vedoucich batovskeho koncernu ve Zline, muzeme rici, ze jsme v te dobe nezily.Jejich pomoc partyzanum financne, pomoc umelcum kteri byli vypovezeni z Prahy behem cele doby druhe svetove valky, se objevilo az po skonceni.teto hruzy.

Jmeno dedecka a tedy i maminky pana Havla, bylo pred jejim provdanim, pani Vavreckova. Na pana Vavrecku a pana Ciperu, co by take starostu Zlina, se neda zapomenout. Tak pan Havel mel velmi dobre zazemi.

Dekuji za vzpominku.

3 0
možnosti
Foto

Většina diskutujících už to vyjádřila za mě. Jak by to asi vypadalo dnes, když vidím ty hromady hnusu, které jsou házeny na paní Čaputovou?

12 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaroslave, bohužel takovéto lidi může dostat na pozici prezidenta pouze "ulice" nebo naprostá absence polických osobností (viz Petr Pavel). Pak nastupují technokraté moci z autokratických stran, kteří ho začnou hanět a obviňovat za úplně vše co udělá, až slušný člověk rezignuje, protože to nemá zapotřebí. Asi nejvýstižněji to vystihuje písnička Jarka Nohavici Pravda a lež.

5 0
možnosti

Výborně napsáno. Jen technická poznámka - rozpadla se ČSFR, nikoliv ČSSR.

4 0
možnosti
Foto

Velmi děkuji za vzpomínku na osobnost a mimořádného Člověka s velkým "Č". Měl jsem čest si s ním jednou potřást rukou a je to jeden z mých největších zážitků.

Nechápu ty, kteří se snaží V. Havla pošpinit, aniž by četli třeba jen jedinou stránku jeho knih, esejů a projevů. Na rozdíl od projevů jeho dvou následovníků mají nadčasovost a morální apel.

V. Havel nebyl bez chyb (a možná tím víc je sympatický), ale kéž by každý z nás měl jen takové chyby jako on.

Za blog velká karma

9 0
možnosti

Jsem moc rád, že jsem ho zažil. Vyjimecnej člověk. Děkuju za vzpomínku a fajn den přeju.

11 0
možnosti
Foto

Já si vzpomínám na den, kdy kráčel v krátkých kalhotách po Hradčanském nádvoří - jako nový president - bylo to v televizi, dopoledne, a všichni - pacienti i lékaři seděli před malou obrazovkou a koukali. Málokdy jsem byl tak šťastný, jako ten den.

12 0
možnosti

Díky za vzpomínku.

6 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,68
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám