Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D37a26v90i92d 40V30l77k

29. 8. 2023 11:41

Sháněl jsem onehdy ortopeda, mám v hájí celoživotně kolena. Koleno jsem měl jako balón a potřeboval vytáhnout vodu a ostříknout. Můj doktor mohl za půl roku, na pohotovosti jsem je neobalamutil, tak jsem hledal na internetu , kde jsem našel nějaký web, kde se dalo objednat u doktora ovšem pouze za uhrazení poplatku cca 1900Kč. Což prostě ze zásady platit nebudu. Takže jsem se nakonec dostal k neoblíbenému kolegovi mého doktora asi za 14 dní ,který je vyhlášen svou necitlivosti a bolestivostí každého zákroku. Léčil jsem u něj koleno asi 9 měsíců, léčení skončilo tak ,že jsem odmítl další opich kolena ,protože pan doktor byl ožralý jak hovado. Takže jsem zase na začátku. Tenhle systém nestojí za nic. Více než 30 let do něj platím nemalé částky a pokud potřebuji akutní ošetření je to problém. Navíc jsem v něm nikoliv v pozici zákazníka, ale otravného hmyzu. Z celého toho českého zdravotnictví dýchá značná arogance a frustrace zdravotníků i pacientů.

5 1
možnosti

Chce se to poptat. Nejít k nějakému řezníkovi, ale k doktorovi se kterým měli jiní lidé pozitivní zkušenosti.

Bohužel.

1 1
možnosti

To není řešení!

2 0
možnosti

Jako praktický lékař jsem obtížně sháněl pro pacienty operace na totální endoprotézy. Na návštěvě jsem přišel k pacientce, která bez mého vědomí měla odoperovany všechny nosné klouby. Divil jsem se, protože její operace jsem nevnímal jako nezbytné. Odpověděla prostě: Můj synovec je elektrikář.

Vrátíme se do období naturálních dávek?

6 0
možnosti
OF

Píšete nesmysly.. Předpokládám, že vám je přes 50,máte nadváhu a možná jste diabetik. / na základě vašeho fota/ Předpokládám také, že máte artrozu 2-3 stupně a plochonoží. Můžete mít pouze chondropatii ,poškození chrupavky. Zde shaving ,abraze, návrty ,plastika, často mají malý efekt, nebo efekt jen dočasný . Určitě máte i plochou nohu, která stav ještě zhoršuje. Léčba artrozy je ještě horší.

Co jste udělal vy pro uzdravení ? Posilujete kvadriceps, máte taping, zhubl jste ? Podstoupil jste artroskopii, kterou vám

určitě ortoped doporučil ? V jakém stavu máte menisky a vazy?

Hrál jste fotbal, lyžoval ? Měl jste úraz kolene ? Co vůbec s tím kolenem máte. Co si Kefalin, predstavujetie, po pojmom liečit si koleno ? 3/4 roku bez artroskopie. Palec dolů. Já jsem valcíř, kdo je víc? Podotýkám, jsem pouze internista.

0 1
možnosti
PR

P36a19v77e89l 87R61y90š80k45a

29. 8. 2023 16:40

Diagnoza podle fotky, vidím že se zdravotnictví modernizuje.

2 0
možnosti
Foto

Popisuji současný stav, nicméně...nenapadlo Tě zajít do nemocnice na ambulanci ortopedie? Pokud máš akutní stav, tak Tě nevyhodí a provedou Ti nezbytný zákrok okamžitě s tím, že další léčení je v periferní ambulanci. Dále - pokud je lékař ve službě ožralý, je třeba to nahlásit na Policii ČR s tím, že ohrožuje nemocné. (třeba i anonymně). Zachráníš řadu dalších a tohoto jedince vyřadíš z portfolia - asi žádná škoda, když léčí tak, jak píšeš.

Otravný hmyz.....opět úplně nevím, jak k tomu přistoupit. Pracuješ v Olomouci, tam není nikdo?

Soudit celé zdravotnictví z jedné špatné zkušenosti bych si opravdu netroufl.

2 0
možnosti
PP

30 let platíte malé částky, stačí je sečíst a porovnat s výdaji, které za vás vaše zdravotní pojišťovna hradí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,55
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám