Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Vodvářko, nejdřív jsem se bála přiznat, že mám jen jednu celoročně použitelnou kabelku. Teprve Marek Valiček a jeho mamka Zorka mně dodali odvahu. ;-)

0 0
možnosti

Co se obsahu kabelky týká, jsem sama mnohdy překvapená, co vše v ní najdu;-D

Moc pěkně napsáno

2 0
možnosti
Foto

Vidím, že se tady rojí zcela jiné ženy, než které mám a znám já okolo sebe.

1 0
možnosti
Foto

Tento roj ti byl zřejmě utajen;-D

Ale vážně, mám jednu černou kabelku, kam se vejde všechno a ladí ke všemu. Oblíbené boty nosím do rozpadnutí:-)

0 0
možnosti

R^ Lze doplnit povzdechem: Výkřik módy není, bohužel, nikdy poslední. :-P

1 0
možnosti

Mám tohle tvoje psaní moc rád a ty to víš. Takže díky. Jen malá poznámka - taková ženská, co nemusí tolik kabelek a bot existuje. Jmenuje se Zorina.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám