Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vekmi zajímavé a inspirativní. Jedním dechem jsem přečetl a přemýšlím o tom....

Díky.

1 0
možnosti
Foto

Asi nejlepší věc, kterou jsem na idnes četl. Moc díky.

1 0
možnosti
Foto

Krásné, Tomáši, moc pěkná povídka.R^ Tvá laskavá filozofie mě právě převedla do nového týdne a děkuji Ti za ni!!! V

1 0
možnosti
Foto

R^ Krásné čtení na neděli. Děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádherný článek...

Přečetla jsem jedním dechem.....

Udělat si v životě čas......čas především na rodinu, pro své blízké, pro děti....povídat si s nimi a vědět, co dělají. A mnoho, mnoho lásky věnovat všem milým kolem sebe. To je základ dobrého života...a odejít se z něj dá kdykoli...Bez výčitek. - Děkuju moc, umíte to říct naprosto krásně a spravedlivě...VVV

3 0
možnosti
Foto

R^VR^ Krásná povídka. Skvělá

1 0
možnosti
Foto

J62a10n91a 44M80a60j64o57v57á

29. 2. 2020 14:27

Ano. Milovat...nechat tady tu laskavou energii...

R^

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, dobře, tak nějak to určitě bude! Já se ho jednou zeptám, proč fušoval tím, že nám nerostou třetí zuby. Povedený konec i začátek týdne! R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc hezký. :-)V

Myslím, že když přečetla ta slova, pak se konečně rozplakala V

2 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,52
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám