Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to mě moc mrzí, dozvídám se to až teď, dala jsem si od zdejšího blogování pauzu a dnes se mi tak na Fb vybavilo, že už jsem dlouho neslyšela pana Jílka... a ono je to takto. Měla jsem ho ráda. Ted mám ho ráda stále. Sbohem, námořníku.

1 0
možnosti
Foto

Posílám pozdrav tam nahoru, i když mě pan Jílek moc nebral. Desátník Kroupa...

6 0
možnosti
Foto

Děkuji všem diskutujícím za jejich slova.

1 0
možnosti
VF

Nejdřív jsem nevěděla, jak to napsat. Děkuju Vám, také vzpomínám.

2 0
možnosti
JZ

Je mně to moc líto. :-(

1 0
možnosti
Foto

Jako kritický i tvořivý člověk bude chybět. Na blogu a nejspíš vůbec.

2 0
možnosti
Foto

J13a48n 41A23n65d65r71l12e

13. 7. 2019 19:05

hlavne vůbec... ;-(

2 0
možnosti
PS

Pane autore, máte pravdu v tom, že pan Jílek o člověku věděl vše. Totiž závislosti nekompromisně vypovídají o charakteru a povaze člověka. Zkusíš si "něco", zvykneš si na "to" a potom jsi na "tom"závislý". Jak prosté, ale těžké se závislosti zbavit. Té špatné závislosti, mezi něž např. patří, když někdo patří ke komunitě GLBT. Závislostí určitě není např. mírná konzumace vína, vína zvláště červeného. To obsahuje resveratrol, což je protizánětlivá látka. Poznáme je (ty závislosti) po ovoci...R^

0 0
možnosti
JH

J50a72n 34H97u54l36i78k

5. 7. 2019 22:06

Pan Jílek byl krásný člověk a skvělý bloger.;-(

3 0
možnosti
Foto

Posílám touto cestou pár slov od Radky Kielbergerové. Moc děkuje za informaci o zádušní mši a připojuje se ke všem, co jim Jan Jílek bude chybět. Tohle posílá Radka: Jan Jílek... kterého jsem vnímala jako starého námořníka, co má v sobě klid a přesah moře, nepotřebuje lhát sobě ani jiným, a svým vyprávěním naláká i na to, že si ráno vychutnal kafe. Co vlny přijímá jako jistou a nutnou zkoušku, aby se na moři posunul někam dál. Je mi to strašně líto. Strašně...

10 0
možnosti
Foto

Radka nemůže psát na blog idnes?

1 0
možnosti
Foto

VVV Tomáši, velký dík, napsal jste to moc dobře a výstižně.

Ta zpráva mě zasáhla moc, rád jsem blogy Jana Jílka četl, vyhlížel jsem je. Vnímal jsem jeho povahu a životní postoje podobně, jak to popisujete.

R.I.P.

3 0
možnosti
Foto

Velmi smutná zpráva .....

2 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám