Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Volil jsem Zemana a uznávám,že ta vaše kritika je oprávněná. Také se mi mnoho věcí na Zemanovi nelíbí. Hlas jsem mu dal proto,že ostatní kandidáti mi připadali jako něčí loutky a pochlebovači. Kromě pana Kulhánka,ten se ale nedostal do druhého kola. Volil jsem z mého pohledu menší zlo.

13 2
možnosti
ZD

Takových nás bylo opravdu dost.

7 2
možnosti
ZD

Nepotřebuji nic okecávat. Komentuji své názory. Neblbnu jako vy výše - jak tak hezky mírumilovně přejete polovině národa "to nejlepší".

0 0
možnosti
Foto

Asi vás bylo dost. Jenže to mnozí říkali hned po první volbě, jenže při druhé volili stejně.

6 1
možnosti
DH

D82a88v83i83d 79H90o17r47á23k

27. 1. 2019 10:16

Ano, jak vidíme z výsledků voleb tak takových bylo dost, na to aby naštěstí druhý protikandidát nevyhrál.

A tak naštěstí vyhrál sice vulgární, ale samostatně přemýšlející kandidát, na rozdíl od zcela bez vlastního názoru se motající beztvaré postavy, která jednoznačně potvrdila slova a názor mého bývalého profesora který říkával hlubokou pravdu, a kterou pan akademik Drahoše jednoznačně potvrdil, že "vzdělání a inteligence se vzájemně nevylučuji, ...ale ani mnohdy nepodporují".

3 1
možnosti
JV

A že jsem tak smělý, Miloš Zeman vám jako něčí loutka nepřišel? Již druhé volební období poslušně skáče přesně tak, jak v Moskvě a v Pekingu pískají.

15 8
možnosti
ZD

Nepřišel a zatím nepřichází. Zkuste se víc snažit pane správče....

7 8
možnosti
VK

Raději zvolit křiváckého škůdce a zmetka, protože jeho špatné vlastnosti dobře znám, než jiného kandidáta, kterého neznám tak dobře. To nemá chybu.

Je to marné, komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

3 1
možnosti
Foto

Mi to tak nepříjde,dělat obchodní politiku s Ruskem nebo Čínou mu nemám za zlé. Nemyslím ,že by před Čínou skákal více než ostatní politici světa.

8 5
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,55
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám