Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Knižně mě bavil E. Kishon. Byl i do němčiny velice dobře přeložen. Později se do toho pustil sám, když mu překladatel zemřel. Na češtinu si netroufl, jinak by tady psal blogy před úmrtím. Tomáši, děkuji za ty židovské !;-DR^

0 0
možnosti
KT

Nádhera, ale stydím se, nevěděla jsem co to je mezuza. Už jsem se poučila.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-):-), ale ten Žid u soudu ve Stanislavově ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MV
VF

Díky. Hned ten první je super!

1 0
možnosti
Foto

Já mám rád ten o těch matkách. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám