Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Mám dojem, že jste další bloger, který má o téma na dalších pět let postáráno.

4 2
možnosti
Foto

Milý kolego, nejsem až tak monotématický, jak by se Vám mohlo při povrchním pohledu zdát.

Vy se věnujete duchovním věcem / občas Vás čtu a občas se mi líbí, co píšete/, já jsem člověk méně duchovní a tak mne štvou věci okolo mne, na kterých jsem nucen participovat. /platím daně/.

Až bude na Hradě někdo, koho si bude možné vážit, ujišťuji Vás, že přestanu.

Přeji Jeho pokoj.

3 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

4 1
možnosti
JN

Zkusil jste někdy napsat slohovou práci na téma Krásy probouzející se přírody v první jarní den?

2 2
možnosti

Pane doktore, KARMA jako Brno. Bezvadně vystiženo - souhlasím s každým slovem a děkujiR^

4 1
možnosti
Foto

Karma, pane doktore, já jsem jenom zvědavá, jak dlouho to bude trvat, než bude Zeman superarbitrován jako Švejk. :-)

9 3
možnosti
Foto

Pamatuji si, jak pan Šteindler v jednom rozhovoru pro DVTV říkal, že nelze parodovat Miloše Zemana ani Jiřího Ovčáčka, neboť oni jsou již sami o sobě dokonalá parodie. Myslím, že je tím řečeno vše podstatné.

8 2
možnosti
MK

Rv Opozičníci proti Zemanovi jsou takovými kůly a snaží se kolem hradu postavit plot ze svých polopravd. Před své zoufalé šiky vystrčí mladé, místy i dětské postavičky, které netuší, že jsou nástrojem. Jsou to oni, kdo se snaží společnost stále jitřit a rozdělovat. Za mně - marná snaha.

5 8
možnosti
HG

Zeman si už plot kolem hradu postavil sám .Materiálu měl habaděj, své lži a bon moty.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PD

P97e23t78r 46D60u19s

20. 3. 2018 21:31

Karma maxima! ("...pitomost je možné říkat,ale ne slavnostním tónem." To nemá chybu!:-)

7 5
možnosti
Foto

Soudím, že těch spanilých jízd Miloše Zemana po krajích teď už až tak moc nebude. Jsou pro to tři důvody:

- Miloš Zeman už nebude moci být v příštím volebním období znovu prezidentem, takže pominul důvod dělat předvolební kampaň.

- Zdravotní stav prezidenta Zemana už bude řadu jeho aktivit omezovat.

- Některé kraje se už zdráhají hradit výdaje spojené s návštěvou prezidenta a jeho doprovodu.

11 0
možnosti

Především jde těžkej při nošení... :-)

5 2
možnosti
Foto

R^ Na hradě niní přemýšlejí, jak ze šlamastyky ven, jak z lidí opět a zase udělat nesvéprávné trumpety.

10 2
možnosti
Foto

Jeden kůl - není to málo, Antone Pavloviči?

Já bych přidal. Mně se to jeví jako tré kůlů vzájemně se podpírajících.

Kůl! "Těch písmen tré, jež v slov BLB se svíjí" (Cyrano pro pí. M. a ostatní neznalé.)

R^R^R^

9 3
možnosti
MK

Rv Pán se chce chlubit sečtělostí, to však okoralému mozku není nic platné. Nezlobte se na něj, Antone Pavloviči, pro nás příjemného příjmení, že Vás nepochopil. Myslím, že bude jedním z nejpevnějších kůlu ve zbytečném plotu.

3 3
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám