Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Paráda, ve Skotsku jsem byl také, je to úžasná země. Karma! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Zieglere. A díky za návštěvu

1 0
možnosti
KN

Fotky pěkné, krajina nádherná.

Ale škoda těch propagandistických blogů.

0 0
možnosti
Foto

Zklamu vás pane Novotný, budu i nadále psát, co uznám za vhodné. To víte, my havloidi a příslušníci ostravské kavárny jsme už takoví.

0 0
možnosti
Foto

jo...tam jsem nebyla a jak tak koukám, musím to napravit. Dík za krásný výlet, Tomáši!

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, jeď a neváhej. Nebudeš zklamaná.

0 0
možnosti
Foto

děkuji, paní Palková

0 0
možnosti
Foto

Milý Tomvode:)) to je Vám tak krásnéR^:-), závidím mocně, a neukradnu a neukradnu. Tak alespoň děkuju moc...a zážitky, kdy jest výsostně povoleno luftovat bez trenýrek, přeju také.;-)

3 0
možnosti
Foto

Já nejdřív myslela, že tam má být tomwood, když je to ze Skotska ;-D

2 0
možnosti
Foto

To je luxus. Skotsko jsem mela moznost projet jen hranicemi s VB. I tak to bylo úžasné. DIKY za zážitek.:-)

0 0
možnosti
JH

J58o15s45e22f 37H37e56j29n71a

12. 11. 2017 14:08

:-) Závidím ti jenom tiše...já znám dřevěné lávky jenom na Šumavě.

0 0
možnosti
Foto

Víš, že je to podobné? Ten občasný opar, ticho a tajemno...díky za nákuk

0 0
možnosti
Foto

No nádhera 8-o, pobavilo mě to, že Skotové nešetřili (dřevem) ;-)

0 0
možnosti
OF

Do Skotska chce maje žena.

Já bych raději Kapverdy a vinho verde /nevím , jestli se tam pije/

Není to na rozvod ?:-(

0 0
možnosti
Foto

Ne, na dvě sólo dovolené :-)

0 0
možnosti
PK

Měl jsem to štěstí, že jsem Skotsko mohl navštívit již 3x, je to nádherná země jakoby stvořená k toulání po krásách této země... Dodnes nezapomenu na první návštěvu jezera Loch Ness... posadili jsme se, pocucávali skotskou whisky a najednou jsme zjistili, že už víc než hodinu vejráme na hladinu a čekáme, kdy se objeví Nessie a během večerních návratů jsem nabyl dojmu, že pes Baskervillský nemohl žít nikde jinde než ve Skotsku... Ještě jednou bych se tam rád podíval... rád bych navštívil Rosslynskou kapli známou z Šifry mistra Leonarda a také bych rád potkal nějaké to tamější strašidlo.

Děkuji za Váš nádherný příspěvek a samozřejmě karma...

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu. Jak vidno z fotek, mám raději krajinu bez lidí a u jezera Loch Ness onen klid moc není.

Jinak ovšem sdílím Vaši představu o psovi z Baskervillu, který opravdu musel žít tady na vřesovištích.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám