Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47o55s31e80f 64P37o33t73r 6870881157319

Zhruba před 30 lety skončila civilizace jež byla založena pouze a jen na vědě, věda a vědět se skloňovalo ve všech pádech a časovalo ve všech časech. Jenže pak skutečná věda zjistila, že základní vyznání této civilizace :" Hmota je věčná, nikdy nevznikla a nezanikne a jeden z jejich atributů je vývoj - hmota, život, vědomí až ke komunistické společnosti" je myšlenka vycucaná z prstů pánů Marxe a Lenina.

A tak skutečná věda zjistila. že obrovská armáda, vědců, filozofů, ideologů od Šumavy k Tichému oceánu jsou tmáři a zpátečníci, protože věří nesmyslům.

Ještě před 30 lety ( slovy :třiceti lety) vědci a filozofové reálného socialismu popírali, přesně řečeno ignorovali Velký třesk a dokonce popírali platnost 2. zákona termodynamiky.

Od té doby vědci o vesmíru a o životě zjistili, že všechno je ještě podstatně složitější a pokud dneska někdo mluví o vědě jako základu svého názoru pak musí nutně připustit, že jeho přesvědčení je pouze a jen víra. Pokud si ti někdo neuvědomuje pak je to polovzdělanec bez logického myšlení.

Velký třesk, neobyčejná vyladěnost fundamentálních zákonů, fundamentálních sil a částic je nesčetně pravděpodobnější jako zásah Konstruktéra než působení Náhody. Věda pouze svět popisuje jak funguje, ale říci proč tak funguje schopná není

+2/0
12.7.2017 16:44

J22o49s19e22f 63P35o88t24r 6540261787839

V zápalu boje jsem zapomněl uvést ten nejhroznější argument, totiž to, že k realizaci myšlenek Marxe a Lenina bylo za těch 80 let existence zavražděno na 100 milionů lidí. Jen Solženicyn uvádí 55 milionů mrtvých v SSSR, v Číně se mluví až o 70 milionech.

100 milionů mrtvých sem, 100 milionů mrtvých tam, kdyby se splnila slova :" Poručíme větru dešti, kdy má pršet, kdy má vát, proměníme celou zemi v květu rajských zahradu". Špína, zaostalost, opadané fasády, zadrátované hranice, prázdné obchody byly výsledkem aplikace ateistické vědy na lidskou společnost.

+2/0
12.7.2017 16:56
Foto

D76a30l55i37b11o16r 53B11a83r68t51o95š 5484360407689

co se týká počtu mrtvých doporučuji přednášky Stevena Pinkera z Harvardu...kde jasně postuluje fakt, že počet mrtvých jako výraz lidské agresivity klesá..........a pokuste se spočítat počet mrtvých ve válkách ve středověku a v antice.........

ŠPÍNA A ZAOSTALOST BYLA PROJEVEM ČESKÉHO SOCIALIZMU, TEDY Čechů...jak jistě víte, Marx byl Němec..........a jeden z absolutně nejlepších filozofů na světě..........jen se to nesmí říkat...protože se to nehodí vládnoucí třídě a nevzdělanci to jen po vládnoucí třídě opakují..........aniž by věděli o co vlastně jde.........

0/−1
12.7.2017 23:01

J42o82s50e14f 75P25o48t14r 6580561497909

Pane Bartoš,

počet mrtvých ve středověku a v antice je jistě velký, ale zde se jedná nejméně o 3 tisíce let, zatímco vaši duševní předchůdci v reálném socialismu čísla 100 milionů mrtvých dosáhli za 80 let.

Ale tady nejde o čísla, tady jde o to, že vyznavači ateistického marxismu-leninismu nejsou nositelé civilizačního pokroku, nové svobodné a šťastné společnosti, ale naopak jedni z nejhorších vrahů v lidských dějinách.

Marx byl filozof , dobře popsal vztah člověk, práce, výroba, ale to je vše. Druhá stránka jeho myšlení, kdy se snaží vyložit svět byla popřena a rozmetána vědeckým pokrokem.

Marx svoji filozofii založil na tom, že základem všeho je hmota. Hmota je věčná, nikdy nevznikla, nikdy nezanikne, jejím jedním atributem je pohyb, speciální vlastností pohybu je vývoj a to vývoj k dokonalejšímu. Z hmoty se samovývojem vyvíjí život až k lidskému vědomí a tím dále ke komunismu.

Jenže pak Věda objevila Velký třesk, tedy okamžik, kdy z ničeho, opakuji z ničeho vznikla energie, hmota, prostor, čas, fyzikální zákony. Dále věda objevila, že život vesmíru se řídí druhým zákonem termodynamiky, všechno směřuje k energetické, tepelné smrti vesmíru. Tedy žádný vývoj jako vlastnost hmoty, ale dosažení maximální entropie.

Marx neměl pravdu ani co se týká hmoty, ani co se týká vývoje. Přesto bylo ve jménu této falešné myšlenky zavražděno (na obou stranách barikády) na sto milionů lidí.

Bohužel, pane Bartoš, jak čtu vaše myšlenky, evokuje to ve mě přesvědčení, že jste polovzdělanec bez logického myšlení. Zlobte se na mě nebo ne, ale je to prostě tak. Už se těším jak mě bude poučovat Darwin!

+2/0
13.7.2017 0:01
Foto

D76a92l48i31b76o47r 14B43a80r94t72o80š 5444130477539

asi jste vyznavačem kreacionizmu..což je jen velmi slabá odrůda náboženství...rádoby ve vědeckém hábitu..........

Darwin a stovky a tisíce dalších vědců vám rádi vysvětlí proč se pletete..........ale jen tak namátkou si zkuste nastudovat autokatalytické systémy.........

0/−1
12.7.2017 22:55

B97o23h72u37m94í30r 81Š71i74m74e17k 3601810514784

Jenže lidi stále lpí na té jistotě, nejen na ochraně státem, ale i na ochraně plynoucí z věčně trvající hmoty. Boží jsoucno je jim nejisté. Nebyli v tom poučeni...

0/0
14.7.2017 13:11
Foto

P53a66v62e33l 89S29o29b28o11t32k95a 3860470199696

Profesor Halík je jedním z nejlepších našich myslitelů současnosti. Bohužel uznávaný v zahraničí, zatímco u nás halasně urážený. Možná proto, že se nebojí své názory prezentovat i když předem ví, že u velké části populace tím vzbudí nevoli. Nemusíme s jeho názory souhlasit, ale většinou nejsme schopni na jeho úrovni argumentovat - viz diskuze pod článkem.

+5/−3
12.7.2017 12:30
Foto

L68i72b77u93s16e 45P82a21l95k56o21v75a 6550124398527

nikomu víru neberu-ale když vidím co válek bolesti a zbytečného utrpení bylo ve jménu Božím tak musím souhlasit s tím, s kým jinak nesouhlasím, a kdo tvrdil, že náboženství jsou opiem lidstva:-(

+1/−1
12.7.2017 11:03

Z61d39e26n28ě23k 80S78t56r34n77a93d 1715150976429

Stejně to mají ti katolíci složité. Mnoho papežů v minulosti vyzývalo k boji proti nevěřícím s tím, že tímto bojem lze dosáhnout odpuštění hříchů a posmrtného království nebeského. Současný papež tvrdí pravý opak, tedy že mají nevěřící milovat a podporovat je v jejich modloslužebnictví. Někteří účastníci křížových výprav byli dokonce prohlášeni za svaté - zruší teď katolická církev jejich svatořečení a exkomunikuje je?

+2/−1
12.7.2017 8:03

B43o61h15u15m44í82r 86Š44i42m69e54k 3661760784524

Papežové, kteří nenásledují Ježíše Krista nejsou Jeho služebníci. Škoda, že to nedokážete rozlišit!

0/0
14.7.2017 13:18

B73o26h70u79m44í56r 30Š90i56m87e92k 3301690384514

To je hrubá demagogie! P.P. František, že podporuje modloslužebnictví? To je nesmysl! To může říci jen člověk, který chce pomlouvat a nerozumí věci!

0/0
14.7.2017 13:21

J21o16s96e24f 76P24o50t96r 6940681747949

Samozřejmě máte pravdu!

Ale když jste naznačil, že každý vyhledává fiktivní nepřátelé, tak bych si dovolil připomenou jak to skutečně bylo v reálném socialismu.Tam totiž bylo určeno nejen koho musíte nenávidět, ale také koho musíte milovat a tato základní mantra reálného socialismu byla základem vymývání mozků (hlavně mladým lidem) po celých 40 let jeho existence.

Koho musí mladý socialistický člověk milovat : Stranu a vládu, Sovětský svaz (toho na věčné časy), dělnickou třídu, mezinárodní pokroková a revoluční hnutí.

Koho musí mladý socialistický člověk nenávidět: Imperialisty z Wall Streetu, německé revanšisty, šlechtu, Vatikán a katolickou církev.

Ta strana koho milovat je fakt pasé, ovšem strana koho nenávidět, se v české společnosti nepřerušeně vine i během 21. století.

+2/0
11.7.2017 23:56

B82o57h67u24m12í77r 80Š13i76m11e34k 3631840224704

Samozřejmě! Po komunistické éře nám tu zůstal ten smrádek komunistický, ta komunistická závist, nenávist a strach! I ti "nepřátelé" prezentovaní komunisty nám zůstávají k naší škodě, samozřejmě!

0/0
14.7.2017 13:25

D58á26š50a 61S26t15á90r58k48o68v61á 5111380328

karma, Tomáši R^

+4/−2
11.7.2017 3:40

J29i74ř20í 68Ř61e47z42n87í72k 4902522883345

Co mohou nabídnout ateisté? Výlučnou odpovědnost každého jednotlivého člověka za osud lidského rodu. Ateisté odmítají svádět něco na někoho vševědoucího.

Dovoluji si takto reagovat na průběh diskuze.

+1/−1
11.7.2017 1:28

P73e20t80r 43S38k63á52c91e79l 6544179589

A podle toho to nyní u nás vypadá. Úbytkem populace je osud rodu nahnutý. Věřící a moudří vykladači Bible nic nesvádějí na Stvořitele všeho a všech, vždyť máme naprostou svobodu volby naší cesty TAM. Někdo si cestu k CÍLY zvolí za svůj cíl, ti druzí zase cestu mají jako prostředek k dosažení CÍLE, víte?

+1/−1
11.7.2017 22:56

D88a90v98i29d 55V49l76k 6526795578357

Karma Tomáši jak jinakR^

+3/−1
10.7.2017 22:30
Foto

J24a93r33o74m37í69r 53P59e19t37ř79í27k 6484661359338

Jak jinak

0/−1
11.7.2017 22:32
Foto

J46a84r40o48s30l13a20v 71K56o43n67á27š 4506756456543

Když začnou ateisté fušovat do teologie, je to vždy počtení. Svůj názor vnímají , bůhví proč, jako moderní a vědecky podložený. Ve skutečnosti právě jejich vidění víry uvízlo někde v devatenáctém století. Nadpřirozená bytost vodník, nadpřirozená bytost hejkal, nadpřirozená bytost Bůh. A je to. Přesně takhle nám to vtloukali do hlavy na ZŠ / tehdy ZDŠ/. Jak vidno, marně. Mudrování o počtu bohů před 10.000 a více lety je bezcenné - historici, archeologové i etnografové nevědí vůbec nic, vše jsou jen umělé konstrukce na chatrném základě srovnávání s nejprimitivnějšími společnostmi dneška v různých koutech planety. Přesto, na rozdíl od mnoha věřících, racionální pohled na víru a Boha nezavrhuji. Naopak. Jen mi ten můj rozum říká něco jiného, než nevěřícím.

+6/−2
10.7.2017 20:34
Foto

J25a83r66o48m15í88r 25P31e36t93ř96í30k 6184731599628

A jsou současní věřící v otázkách náboženství dále, než před 10.000 lety?

Současní věřící přece věří svým smyšlenkám stejně fanaticky, jako naši předkové před těmi 10.000 lety.

0/−1
12.7.2017 12:17
Foto

D30a26l39i66b48o18r 15B21a83r60t28o92š 5124350197429

omyl jsou na tom o něco hůře...........věří jen v jednoho boha...což je absolutní inflační náboženství, dříve bylo bohů nepřeberné množství.........ale to se jaksi vládcům nehodilo.............oni si museli vytvořit jen jednoho boha, jehož se stali samozvaně zástupci na Zemi a tím dostali lid do psychologické závislosti na žebříčku autorit..........1 BŮH A 2 VLÁDCE..........A lid má jen makat a poslouchat na slovo....a slabší povahy to tak mají rády...........rády poslouchají autoritu.........je to mnohem snazší než myslet sám..........myslet sám je těžká dřina a a proto to dělá jen několik málo lidí........ti ostatní jen bezmyšlenkovitě opakují...........

0/−1
12.7.2017 23:05
Foto

K90a35r11e64l 10Á85b27e56l69o19v22s35k15ý 7889620823832

KarmaR^R^:-)

+7/−3
10.7.2017 16:44

M15i96r33e45k 78P15i17n77k55a63s 7542701317296

Pokud katolická církev vysluhuje Svaté přijímání na nějakém kulturním festivalu, tak provokativně napíši, že je to asi tak stejně "dobrý" nápad jako žehnání zbraním. Byl jsem na několika větších otevřených evangelikálních akcích a nikdy se tam společná Večeře Páně nekonala. Ta patří do společenství, kde lidé o sobě mají aspoň základní informace. Je fakt, pokud by u nás někdo placku IVRČN nosil, asi by neunikl dotazům na jeho vnitřní motivaci. A to islám považuji za nepovedený kompilát, který ubližuje především těm, kdo jej vyznávají.

+3/−1
10.7.2017 15:17

Z10d84e64n39e82k 71Z94a61m43e97c81n96i39k 3954781159933

postrádám informaci od kohokoliv stran publikovaného necenzurovaného životopisu T.Halíka, jak jsem položil ráno. je na něm něco pravdy?

0/−1
10.7.2017 15:07

R96a45d19e95k 38J84a95r22o30š 4937858540316

Mně nějak neštimuje, že by příznivec IVČRN zavítal na mši Mons. T. Halíka, potažmo se přímo od něj ucházel o svaté přijímání.

Já tedy nejsem člen ani příznivec IVČRN, ale jakožto stoupenec tradičního - konzervativního pojetí katolicismu, bych v životě na mši Mons. T. Halíka, Mons. V. Malého či jiných zástupců "moderního" pojetí katolicismu nezavítal. A tuplem si to nedovedu představit u některého z Konvičkovců, pro které je Mons. Halík pomalu vtělením (islámského) "dábla"...

Navíc si nedovedu představit, že by tam někdo s plackou IVČRN na klopě nevzbudil pozornost a zřetelné odmítavé reakce od přítomných studentů FF UK, UMPRUM aj., které by Mons. Halík nezaznamenal...

Resumé: Nejsem si jist, zda Mons. Halík nevyslovil pouze, eufemisticky řečeno, "hypotetickou situační konstrukci", na které chce demonstrovat svůj názor na případné udílení či neudílení svátosti přijímání osobám s určitými, pro něj nepřijatelnými názory.

+13/−2
10.7.2017 14:45

J72a85r47o89s22l50a50v 59N79á20p87r52s62t34e63k 6805756

To máte různé. Před cca 45 lety jeden můj spolužák šel do kostela s pionýrským šátkem.

Nebyla to z jeho strany provokace. Prostě šel z nějaké pionýrské akce a zapomněl si ten šátek odložit. Pak se převlékl do toho černobílého oblečku a rázem z něj byl ministrant.

+2/−1
10.7.2017 14:56

R21a98d49e69k 57J35a22r32o70š 4987678260616

Jenže, odhaduji, že tehdy byl pionýrem "z donucení", jak už to za totáče chodilo...

+5/0
10.7.2017 14:59

J77a18r17o21s35l95a59v 48N82á38p64r43s26t34e30k 6525756

To donucení dáváte do uvozovek, tedy naznačujete, že sám nevěříte tomu, že je do toho skutečně někdo nutil.

Každopádně, členství v pionýrské organizaci nijak nebylo překážkou pro službu ministranta. A naopak.

0/−1
10.7.2017 17:41

J59a42r41o54s82l85a14v 61N25á60p35r66s50t50e82k 6435286

V tomto ohledu bylo určitou výhodou, že v době mého dětství ještě pionýrská organizace netrvala na tom, aby děti jako slavnostní kroj nosily tu bleděmodrou košili, plně stačila košile bílá.

0/−2
10.7.2017 15:00

P42a79v44e50l 98K66h30a36i37l 2708849352408

Pionýři nikdy bleděmodrou košili (jako kroj) neměli, to si pletete se svazáky.

+4/0
10.7.2017 16:03

J10a90r79o94s49l34a84v 16N94á32p13r59s20t45e33k 6805426

Ale měli. cca od roku 1975, možná i dříve, měli pionýři jako pracovní kroj košili v barvě khaki, jako slavnostní košili bleděmodrou, stejný odstín jako svazáci.

0/−1
10.7.2017 17:38

P86a80v10e96l 91K50h17a34i60l 2758209272558

Máte pravdu, od roku 1970 to tak bylo.

0/0
10.7.2017 17:57

R25i29c35h83a59r43d 86S55i11e57m57k21o 9460566414899

Jedním z důvodů je i to, že Bůh je jen jeden, tedy nikoli nějaký speciální Bůh pro křesťany, jiný pro muslimy a jiný třeba pro Bahá-í.

Zdroj: http://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613078

V tom sice máte pravdu, že Bůj je jen jeden, ale ne každý, kdo říká, že tohoto Boha uctívá, říká pravdu. Jestli uctívá tohoto Jediného Boha, měl by především ctít vše, co tento Bůh řekl.

Skutky apoštolů 4,,11Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.

12V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“

Podle toho poznáte, zda ten dotyčný uctívá jediného Boha. !!!

0/−2
10.7.2017 14:00
Foto

D87a31l95i55b93o82r 13B34a43r18t50o71š 5694870587739

JEDEN BŮH je zvláštní modla, před 2000 lety bylo bohů mnoho, a i před 1800 lety bylo bohů mnoho.........slepá víra v JEDNOHO TROJEDINÉHO BOHA..ONI JSOU VLASTNĚ TŘI V JEDNOM....se traduje jen několik set let..........ale lidé vyznávali bohy již před 3 a 4 a 5 tisíci lety...a to měli bohů velmi noho.......a jak tedy tito všichni bohové umřeli a po nich přešel ten jeden, který všechno stvořil, a kam se poděli ti ostatní bohové, a jak to, že byli, když vlastně být nemohli, protože byl jen jediný bůh........??????????

obyčejné počty ukazují že víra v jednoho boha je slepá...nelogická, a jako takové je jen nástrojem vládnoucí třídy a nástrojem na ohlupování lidu.......to se ví už velmi dávno..........ale nějakou setrvačností lidé pořád věří tomu, čemu by vůbec věřit neměli.........

Ale protože nejsme homogenní lidská skupina, vždy se najde někdo, kdo věří....a nevnímá fakta

+1/0
10.7.2017 15:54
Foto

J88a49r16o82m34í36r 85P89e92t85ř85í33k 6524841549928

Otázkou je, jestli jsou současní věřící o něco dále než byli před 2.000 lety.

+2/−2
10.7.2017 15:58
Foto

D74a44l72i54b23o71r 60B42a26r10t49o51š 5924240857229

v některém ohledu jistě ANO...většina jich bude mít mobil nebo internet,,,,to tenkrát nebylo..v jiném ohledu jsou na tom dost podobně, a někteří snad dokonce i stejně.........

+2/0
10.7.2017 16:17

P98e82t32r 96S50k58á65c60e45l 6164619189

Pokud se ptáte, zda jsou dále z hlediska vzdělání, myšlení a skutků, tak určitě. V praktickém životě se tohle promítá např. tak, že mladí věřící si teorii ověřují a nejsou tak ovlivnitelní.

0/0
10.7.2017 22:37
Foto

J96a79r81o57m62í56r 96P34e25t14ř60í26k 6874731669338

Mně připadá, že mladí skutečně věřící jsou jako kdysi zapálení bolševici, kteří na všechno zastávali jednomyslný názor.

+1/0
11.7.2017 9:28

P85e43t95r 77S10k73á33c68e62l 6564529269

Mladé věřící nemyslím takové, pro něž platí: Víra bez lásky činí fanatickým. A je jich dost, nevěříte? Navštivte přednášky prof. Foučkové, měla je i v Semilasu (600 posluchačů) či jinde v Brně. Termíny jsou v inzerci Meduňky nebo zde:

http://www.martafouckova.cz/p-ednasky.html

0/0
11.7.2017 23:03

R77i21c18h16a19r52d 45S45i27e91m87k46o 9270606954949

"obyčejné počty ukazují že víra v jednoho boha je slepá...nelogická,.."

Vidíte, a nejen já si myslíme, že pokud existuje Stvořitel, musí být logicky vždy pouze Jeden!

Niže uvedený text má stáří cca 2000 let:

Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.

Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.

Autor říká, že lidé, kteří uvažuji jako vy, vlastně nepřemýšlějí...:-/8-o;-D

+2/0
10.7.2017 16:34
Foto

D32a16l18i76b91o42r 73B11a20r82t17o33š 5564230947159

ad1) pokud..........

ad2) znovu popřemýšlejte o tom, proč prvně lidé měli mnoho bohů a teprve po mnoha tisíci letech si změnili mnoho bohů na jednoho boha........a jak logicky vysvětíte, zmizení těch mnoha bohů

ad3) neodhalil, zapomněl jim říci, že je to vše úplně jinak a nechává je slepě věřit

ad4) proč by jeden bůh stvořil svět s mnoha bohy,a pak je nechal zmizet a nasadil sám sebe? A PROČ jim v bibli neříká, že prvně bylo mnoho bohů? Lže úmyslně?

ad5) říkat to mohou ale nemají žádnou logickou oporu ve svých tvrzeních..a to je problém pro logiku.......tedy kdo to tu vlastně nepřemýšlí????

+1/0
10.7.2017 16:47

R14i80c56h13a94r54d 17S45i38e30m15k93o 9550586604489

2) Odkud víte, že lidé měli nejprve mnoho bohů...vaše uvaha vychází pouze z psaných textů. Má také. Máme pouze rozdíl v tom, kterým textům věříme více.

3) Víra není slepá, na co se spoléhájí slepci? Na jiné smysly, než zrak. Nikdy vás nenapadlo, že věřící se spoléhají na jiné smysly? "

Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen.Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení"

Určitě jste četl stovky knih o tom, že každý člověk má kromě masitého srdce, ještě srdce duševní.

4) Nemyslíte si, že Bůh Stvořitel může mít ještě jiné důvody, než jsou schopné napadnout člověka? Bytost, která nejen stvořila vesmír, je nám nezměřitelně nepochopitelná a nesrozumitelná. Když ji posuzujete pouze lidským rozumem, nemůžete nikdy pochopit Jeho uvažování. Pokud si myslíte, že ano, jen dokazujete svou malost ve srovnání s Ním. ...V bibli nejsou lži, jen ji neznáte celou.

5) Slovo o kříži je bláznovstvím těm, kdo jsou na cestě k záhubě; nám, kteří jdeme ke spáse, je mocí Boží.Je psáno: ‚Zahubím moudrost moudrých a rozumnost rozumných zavrhnu.‘Kde jsou učenci, kde znalci, kde řečníci tohoto věku? Neučinil Bůh moudrost světa bláznovstvím?

Protože svět svou moudrostí nepoznal Boha v jeho moudrém díle, zalíbilo se Bohu spasit ty, kdo věří, bláznovskou zvěstí.Židé žádají zázračná znamení, Řekové vyhledávají moudrost,ale my kážeme Krista ukřižovaného. Pro Židy je to kámen úrazu, pro ostatní bláznovství,

ale pro povolané, jak pro Židy, tak pro Řeky, je Kristus Boží moc a Boží moudrost.

Ani kdyby jste měl IQ 500, nepomohlo by vám to...:-/

0/−3
10.7.2017 17:16
Foto

D76a37l45i56b48o74r 34B45a46r17t94o35š 5444220887149

nejen Trump prohlásil, že má rád ty hodně málo vzdělané.....položte si otázku proč tomu tak je, proč vládci milují nevzdělance....odpověď je jednoduchá...protože nemyslí, ale věří.........a v tom je ta potíž........

Žádná nemoudrý a ani žádný nerozumný nikdy nevymyslel nic, co by lidem pomohlo...vždy to byli ti moudří a rozumní s vysokým IQ, myšlením na úrovni.....

bůh jako takový je pro mnohé moudro všeho....ale bůh nic nevysvětluje, jen podává neurčitá prohlášení typu delfských výroků, výmluv, mystifikuje a manipuluje....tedy ne bůh, ale ti, kdo se za něj schovávají......

A především jste opomněl odstavec ad1)...pokud...............ale on neexistuje..jen v hlavách lidí,,,viz má vysvětlení v článku o víře a věření...........

jak víra tak věření má svá logická evoluční vysvětlení, právě tak lze vysvětlit logicky....proč vzniklo jednobožství....račte načíst změnu mnohobožství na jednobožství a zpět v dobách faraonů..........tedy dávno před nějakým Kristem......a vaším bohem....

0/0
10.7.2017 17:33

R96i82c42h46a14r92d 10S77i97e71m48k70o 9360796554619

Jak jsem napsal, i kdyby jste měl IQ 500, nepochopil byste. Právě proto, aby se někdo před ním nechlubil tím, co předtím od Něho dostal.

Nemá snad hrnčíř právo si zvolit z kterého kusu hlíny vytvoří nádobu k slavnostním účelům a z kterého nádobu k všedním účelům? Má!

Ve vesmíru máte hvězdy různých velikosti. Různé svítivosti a různých délek života. Kdo jím to předurčil? Bůh hmota? Nejste vy pouze materialista? Jestli ano, nelze se ani divit vaším názorům.

Mírně řečeno, je mi vás líto.

PS. Odvoláváte se na různé náboženské organizace, které skutečně zneužívají naivní a méně inteligentní jedince pro své zájmy. O takových je i tento článek, ale jak jste si všiml, z autorem článku o ničem z toho nevedu spor, nemá to totiž cenu. Zkuste si sám přečíst Nový zákon z bible.

0/−2
10.7.2017 17:57
Foto

D32a67l56i28b76o48r 66B38a55r21t66o86š 5584800117269

PŘÍKLAD S HRNČÍŘEM JE PONĚKUD NEVHODNÝ..........a je mi vás také líto......četl jsem bibli několikrát a v několika jazycích...včetně starého zákona....a to je součást bible...........to si přečtěte.......a přemýšlejte........proč má bible dva díly..jeden který má hlavní moto...ZUB ZA ZUB A OKO ZA OKO a druhý díl, kde je moto KDYŽ TĚ NĚKDO UHODÍ NASTAV DRUHOU TVÁŘ....... až tento logický rozpor vyřešíte na základě znalosti evoluce lidských skupin...dojdete poznání mnohem vyšší kategorie než vám jakýkoliv bůh kdykoli může dát.........

Klidně si věřte, já vám vaši víru neberu, protože vím, že ji máte v mozku natvrdo a nejde odstranit...........ale to by vám nemělo bránit v logice....centrum logiky je v mozku jinde než centrum věření.......

A tak je nám nás líto navzájem............

Neodvolávám se na žádné náboženské organizace.............kde jste to u mne prosím viděl???

0/0
10.7.2017 19:04

R40i11c96h72a26r23d 44S82i37e67m57k75o 9360626184669

Číst ještě automaticky neznamená pochopit. Uvadíte příklad logického rozporu a on je v bibli dávno vyřešen, viz Jan 18,22 Po těch slovech jeden ze strážců, který stál poblíž, udeřil Ježíše do obličeje a řekl: „Tak se odpovídá veleknězi?“23 Ježíš mu odpověděl: „Řekl-li jsem něco špatného, prokaž, že je to špatné. Jestliže to bylo správné, proč mě biješ?“

Jak snad chápete, sám Ježíš nenastavil druhou tvář a ohradil se vůči svému bití do tváře. Jak mohl vyhlašovat "nastavení druhé tváře" a sám se tím neřídit? Je pouze jediné vysvětlení, znáte ho?

Vy jste psal, že náboženství je k ohlupování lidi...nebo nepsal?

Jen jsem se odvolal na vaše slova. Nikdy jsem se ve svých článcích ani v diskusích neodvolával na nějakou náboženskou organizaci, ale pouze na Boží Církev, tělo Kristovo, což je organismus a nepotřebuje žádné papeže, pastory, kněze, faráře, nebo kohokoliv jiného, co si lidé dokážou vymyslet. Tato Církev Kristova nemá žádný jiný lidmi vymyšlený název a není u žádné světské vlády registrovana. Nepotřebuje to. A nemá jiný úkol, než hlásat ukřižování Kristovo.

0/−1
10.7.2017 23:15
Foto

D61a43l13i75b65o70r 36B57a25r13t89o91š 5354220287279

máte prostě jiná názor..který asi vznikl nejspíše vaší výchovou v raném dětství..ale i jinak........ale udělejte pokus a dokažte existenci jakéhokoliv boha....a vysvětlete proč byly stovky různých bohů jak slovanských tak germánských, kterých se lidé pak vzdali a pak přijali velmi pozdě ..někdy po roce 1000 ....víru v jednoho boha......to bych od vás rád slyšel a i s archeologickými důkazy a vysvětlením..taktéž vysvětlete proč se změnilo mnohobožství na monobožství a zpět.....v době faraonů...pak si popovídáme dál---do té doby vám přeji krásnou víru.........

A no nějakého člověka tenkrát skutečně Římané ukřižovali..ale pokud si dobře pamatuji ukřižovali jich stovky až tisíce..........nic podivného.........v tehdejší době....mnoha bohů....kteří toho jednoho nedokázali ochránit.....

+1/0
10.7.2017 23:32

R70i32c40h35a82r81d 44S18i32e72m90k18o 9900896124929

Dokud neuvěříte, že Ježíš je Kristus, neboli mesiáš - pomazaný a vyvolený svým Otcem ke spasení i vás, budete pouze bloudit životem. Až do smrti a pak teprve pochopíte svůj fatální omyl. :-/

0/−2
10.7.2017 23:47
Foto

D12a10l35i24b76o34r 60B69a73r48t56o23š 5334520567249

já věřím jen věcem a jevům, které lze prokázat a kdykoliv zopakovat..předveďte.........a jen tak mimochodem mne nemůže nějaký ukřižovanec spasit...ale vás určitě ano.........

+1/−1
10.7.2017 23:52
Foto

V49á39c14l14a32v 81C82h78u98c94h53m91a 6795271668346

Pochopte, poměrně velká část lidí potřebuje v něco věřit, protože by se jim jinak zhroutil svět. Potřebují se pořád jako malé děti ptát "proč?" a protože jim nikdo neodpovídá, odpovědí si sami "protože Bůh". Jakákoliv argumentace je tady marná. ;-)

+2/−1
11.7.2017 13:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.