Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OB

Mne by ale zajímalo kdo jsou podle Vás ti "rovnocenní kandidáti" ? prosím napište tady konkrétní jména, nikdy se v podobných článcích neuvádí. Když vidím jak havlistická kulturní fronta protlačuje pana Horáčka 8-o to snad nemyslí ani jako špatný vtip ;-D

4 5
možnosti
Foto

Pan Horáček se nechce nudit. V tom to je.

1 1
možnosti
Foto

Co mě hodně těší, jak v přímém a rovném souboji podporovatele a odpůrce prezidenta jasně porážíte pana Nožičku :-)R^

2 3
možnosti
Foto

Paní Jandová, ctím názory slušných blogerů, i když s nimi nesouzním. S panem Nožičkou téměř nikdy nesouhlasím, což samozřejmě nemá žádnou výpovědní hodnotu o něm nebo o mne.

6 0
možnosti
JZ

Já nechci prezidenta, který pohrdá zákony této země, kouří tam, kde je to zakázané, nerespektuje soudní rozsudek, lže, a slibuje nesplnitelné. Chová se jako ruský a čínský sluha. Mimochodem, kde je těch slibovaných cca 250 miliard čínských investic. Inu chvástal obecný. :-)

9 3
možnosti
Foto

Nepřehánějte, protokuřácký zákon platí až od léta.

0 1
možnosti
OK

O11t50a 61K69i76n86c

10. 3. 2017 11:42

Zvítězí, ale až v tie-breaku.

1 0
možnosti
Foto

J52a61n69a 28M32a92j30o94v21á

10. 3. 2017 11:10

Karma. Děkuji.

6 0
možnosti
Foto

Takže Petřík, který reagoval na můj příspěvek byl smazán. Děkuji autore, že ten můj zůstal. Není nad pravdu a lásku.

1 1
možnosti
Foto

Pane Černý, pokud byste četl mé blogy, pak byste seznal, že jsem byl zhruba tři roky velmi trpělivý a zpočátku jsem diskutoval i s panem Petříkem, po zjištění jeho stavu jsem jej nechal být bez odpovědi. Poté, co mne několikrát sprostě urazil / a nejen mne, ale i osoby, kterých si vážím /, jsem jej začal od letošního roku eliminovat z mých diskusí. Pouze jeho, všechny ostatní nechávám. Je mi líto, že Váš příspěvek tak ztratil jistou kontinuitu.

To, že pan Petřík je umanutý, svědčí zhruba jeho 18 smazaných příspěvků, což je doklad toho, že se zřetelně vymyká a budí dojem chorého.

Osobně nemám nic proti opačným argumentům, než které sdílím sám. Vadí mi sprostota.

Přeji pěkný den.

5 1
možnosti
JZ

Ruský šváb, ruský šváb, náš prezident je ruský šváb. :-)

3 2
možnosti
Foto

Tak teď zase negujete své předchozí výroky o Vaší abstinenci.

5 1
možnosti
JS

J35a48r79d33a 48S82o81k28o28l

10. 3. 2017 10:47

Je velice málo těch co odešlo z velké politiky dobrovolně !!

2 0
možnosti
Foto

Slušně a přitom jasně popsány veškeré podrazy R^, které snad už nebudeme muset snášet další roky. Věřím.... V

5 1
možnosti
Foto

Prosímvás, Jiří, můžete alespoň tři z těch "krutých podrazů" na nás popsat?

3 1
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám