Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomáši kdyby to tak bylo jen s botama:-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím Jaromíre....ale přesto je milujeme. V

2 0
možnosti
Foto

R^Myslím, že asi nejsme správná ženská.;-D

0 0
možnosti

Tak teto otazky jsem ustren. Od te doby co jsme byli z R100R u Slap sestreleni trochu veselym podnikatelem je moje zena odkazana na na miru site orthopedicke boty.

1 0
možnosti
Foto

Oh, to je mi líto.....

0 0
možnosti

milý autore, píšete svěže, ale toho automechanika lépe vyměnit, je pomalý :-)

1 0
možnosti
Foto

Nerad to říkám, ale mýlíte se. Mechanik je rychlý, pomalá je moje žena. ;-D

1 0
možnosti

Vy jste tedy masochista. Jít s ženou kupovat její boty, nebo oblečení, kdo to kdy viděl ! Stačí, když jde ona se mnou a nutí mě zkoušet více než jedny kalhoty. :-)

2 0
možnosti

Jinak samozřejmě za dobře napsaný článek R^R^

1 0
možnosti

Velice hezky napsáno. Tenhle problém mne naštěstí míjí. Moje drahá polovice je z těch, které rozmnožovací proces odnesly částečným poklesem klenby nohy i když předtím dokázaly ještě s jednou její kamarádkou, ke které jezdily na chalupu, chodit skoro celé léto bosky a klenby chodidel měla jak gotické oblouky. Díky tomu ovšem teď má jednoznačnou přednost otázka, zda se v těch botách skutečně nechá chodit bez utrpení a rizika dalšího ničení nohou. Otázka elegance je odsunuta až kamsi do pozadí.

U nastupující generace je navíc tenhle problém ještě umocněn tím, že velikost nohy se u žen stále zvětšuje. Ono u mužů také, ale u nás se narozdíl od žen velká noha nikdy nebrala jako problém. Zato u žen nebo dospívajících dívek najdete spoustu těch, co by se snad nechaly i mučit než aby si přiznaly, že jejich "nožky" mají velikost začínající číslicí 4. A tak k vámi popsanému martyriu přibývá ještě předkolo, ve kterém se zoufale hledá botka, která bude mít oficiálně velikost 39, ale vejde se do ní "nožka" velikosti 40 nebo i 41.

3 0
možnosti
Foto

No, a což teprve ten náš lezec Ondra, který je schopen své 43 nacpat do 38...

0 0
možnosti

;-D;-D;-D Už dlouuuho jsem nic tak dobrého nečetla. Máte vynikající pozorovací talent, a prožitky umíte skvěle sdělit! Tomáši, díky!VR^

2 0
možnosti
Foto

To čtete, Marie, zoufale málo...;-) Ale díky

0 0
možnosti

Tomáši, já už tímhle léta nežiju, aleR^R^R^!!

1 0
možnosti
Foto

No tak to Ti opravdu závidím Josefe

0 0
možnosti

Jo, jo, tohle známe všichni...

0 0
možnosti
Foto

Karma, pane doktore, ale ne vše lze pojmout paušálně a ani boty ne.

Před 50 lety jsem byl na průmyslovce a moji dva kamarádi, Honza s Vaškem, byli na boty velcí parádníci.

Nechávali si dělat boty "U Moučky", což asi byla jedna ze znárodněných provozoven pod vedením bývalého majitele.

Ty boty, pokud se nemýlím, stály přes 300,- Kčs a to v polovině 60 let nebyl žádný malý peníz.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám