Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Moc pěkné. Zasloužená karma. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Pěkné! Mikulovem jsme před pár dny projížděli cestou z Rakouska, resp. Itálie. Zase bych se tam někdy ráda podívala: krásný zámek, sklípky, nádherné okolí... prostě jižní Morava.:-)V

1 0
možnosti
Foto

stojí to za zastávku a aspoň krátkou procházku

0 0
možnosti
DS

Děkuji Vám, Tomáši. Pálava a potažmo Mikulov jsou moje "srdcovka", letos s ohledem na okolnosti cestovatelsky "abstinuji" :-). K tomu židovská otázka je potom něčím, co mě neuvěřitelně zajímá. Takže mne jste neuvěřitelně potěšil a poučil R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Dášo, děkuji za Vaše slova. Jsem tu už poněkolikáté - letos na delší čas - a tak mám i prostor na všechno, co jsem doposud nestihl. Díky za vizitaci

0 0
možnosti
VJ

Už dlouho, dlouho je Mikulov místem, kudy se do Rakouska vyjíždí, ne naopak.

0 0
možnosti
Foto

Nádherná skorozapomenutá smutná krása... Tomáši, moc se Ti povedly fotky - chytils mne za srdce. V Mikulově jsem byla před třiceti lety, takže už plánuju ;-) A poslední záběry, z těch mrazí. A neméně z Tvého závěrečného textu....R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ten poslední památník je nový, nebyl tam před 3 lety. Je dobře se to připomíná.

Hezký den přeji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám