Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M69i48l34a39n 88R10a81d58e32k

21. 12. 2013 1:00

byt ja muslimem, neceho takoveho bych si pral. Ale oni asi ten smir nechteji. Ne treba obycejni muslimove, ale jejich duchovni maji jine plany.

1 0
možnosti

veškera vira je jen vymyvani mozku..

0 1
možnosti

Věříte tomu?

0 0
možnosti

Je zajímavé, že pokud já, ateista, udělám jakýkoliv čin, který není zrovna církvi (a jedno jaký) recht, tak ten jsem vyvrhel já. To, že církev mne nutí něco dělat, co je proti mému svědomí a uráží mě to, tak v tomto případě má církev tolerovat. Tady v Evropě má tradici křesťanství, symboly křesťanství jsem si zvykl a dnes mně nejsou násilně  vnucovány. O Vánocích mám stromeček, ale doma nemám žádný krucifix, v neděli nechodím fo kostela a nedržím posty. Za to mě katolická církev netrestá.  Ale pokud někdo nechce dodržovat zdejší zvyklosti, tak je dodržovat nemusí, ale nesmí mne nutit, abych já je dodržoval. Ale jestli se u nás vyučuje ve školách plavání, tak se této výuky bude účastnit a v úboru, který se u nás běžně nosí. Zrovna tak se bude dlabat vepřové, hovězí, kuřecí atd.  Pokud ho někdo maso pojídat nechce tak jen z důvodu, že mu nechutná, nikoliv že mu to zakazuje náboženství.    Mazat kliku někomu tukem je klukovina a rozhazovat kusy masa po ulici je nehygienické. Pokud dotyčného chytnete, potrestejte za dělání nepořádku na veřejnosti, stejně tak jako by to byl pejskař, pro někoho zvíře nečisté, pro jiného zvíře jateční, pro většinu z nás miláček domácí, co nechal svému miláčkovi znečistit veřejné prostranství.

0 0
možnosti

1) „Je zajímavé, že pokud já, ateista, udělám jakýkoliv čin, který není zrovna církvi (a jedno jaký) recht, tak ten jsem vyvrhel já.“ – Myslím, že nemáte pravdu. Máte na mysli nějaký konkrétní příklad?

2) „To, že církev mne nutí něco dělat, co je proti mému svědomí a uráží mě to, tak v tomto případě má církev tolerovat.“ – Co konkrétně vás církev nutí dělat?

3) „Pokud ho někdo maso pojídat nechce tak jen z důvodu, že mu nechutná, nikoliv že mu to zakazuje náboženství.“ – Tady vám zřejmě vypadlo pár slov, takže je ta věta nesrozumitelná. Mohl byste ji, prosím, upřesnit?

0 1
možnosti

Nemohu než souhlasit. Všechno negativní konání vůči islámu pramení z toho, že islám neuznává právo projevů jiných kultur na existenci. Západ se snaží žít v duchu sloganu žij a nechej žít, islám uznává za pravé jen vlastní přesvědčení, ostatní je třeba podle něj vykořenit. Avšak nutit někoho přijmout recept na štěstí, s nímž druhá strana nesouhlasí, není v  moderním světě možné. Tato stanoviska nejdou a nepůjdou dát dohromady jinak než násilím a jak známo, co je založeno na násilí, nemá dlouhé trvání.

7 0
možnosti

Co by dali za to vepřové koptští křesťané v Egyptě,  křesťané v Súdánu, Iráku,....EU

7 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,68
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám