Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Jupíí! Konečně jsem si u Vás přečetla dobrý článek.:-)

0 0
možnosti
JD

J95i47ř66í 18D85a59n32i13š

27. 8. 2019 11:13

Mě zatím asi nejvíc pobavil možný vedlejší efekt užívání antidepresiv - deprese.

1 0
možnosti
PS

Jsou i jiné perly. Např. půlmetrová visačka na bavlněném tričku, která ve 28 jazycích EU informuje jak tričko používat :-) Dřív stačila malá visačka s několika mezinárodně uznávanými symboly - na jakou teplotu lze prát, zda lze žehlit a zda lze chemicky čistit.

0 0
možnosti
MV

Zajímavé, že i když trička a jiný textil nakupujeme neustále, s něčím takovým jsme se ještě nesetkali.

0 0
možnosti
PS

Naprostý souhlas. Jen doplním - v informacích k CT vyšetření se vstříknutím kostrastní látky měla moje 80 letá tchýně mj. informaci, že konstrastní látka může vyvolat alergickou reakci, končící v ojedinělých případech i smrtí.

1 0
možnosti
DL

Na příbalovém letáku měla kolegyně napsány tyto vedlejší účinky:))) Svrbění v řitní oblasti a možný nárůst černých chlupů na jazyku;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Spolehlivě odradí i ty největší hypochondry.;-D

1 0
možnosti
PL

Já příbalové letáky čtu. Beru něco na HT a tak koukám, jestli je to OK. Taky se mi jednou stalo, že jsem byla s dcerou na pohotovosti s šílenou angínou. Lékárník nám vydal ATB o síle pro batolata, protože při čtení receptu zíral mé 16 ti leté dceři do dekoltu. Takže jsem se doma otočila na podpatku a šla to vyměnit. Ale jelikož sestra je sestra, jsem poučena, že nežádoucí účinky jsou v letáku zaznamenány všechny, i kdyby se objevily jen u jednoho pacienta z 10.000. Ale nedávno jsem dostala ATB začínající na X a ta u mě vyvolávala dávení. V letáku nic. Nejdřív jsem si myslela, že je mi prostě blbě, ale pak jsem to vysledovala, lék vzala po jídle, jak bylo doporučeno a do 10 minut se mi začaly stahovat svaly kolem jícnu a nastalo intenzivní dávení. Fuj, už nikdy. Taky jsem jednou otěhotněla při užívání antikoncepce a přísahám, že jsem ani nezapomněla, ani nezvracela, ani neměla průjem, ani nebrala jiné léky. Ale to už je víc jak 20 let. No, oni tam taky píšou účinnost asi 96% :-P.

1 0
možnosti
MK

Doba vymknutá z kloubů šílí. Výrobci čehokoliv počítají s tím, že lidé jsou nesvéprávní hlupáci. Takže stejně jako se na příbalových letácích k lékům objevují věty typu, že sice nebyl žádný případ zaznamenán, ale výjimečně může dojít po požití k úmrtí, tak např. výrobci žehliček varují v návodu k obsluze, aby zákazníci nežehlili oděv na těle. Pamatujete taky ty blahé doby, kdy se dnes málem jedovatý acylpyrin prodával bez příbalového letáku jen v celofánovém obalu a léky jako algena a neuralgen v plastové krabičce? Autorovi dávámR^.

2 0
možnosti
JN

Nejlépe jsem na tom já,malá písmena nepřečtu ani s brýlemi,takže nevím co je tam

napsáno.

2 0
možnosti

T90o66m73á82š 32Š55v57e37c

19. 8. 2019 11:02

"Po prvním užití přípravku Cifloxinal 500 mg můžete zaznamenat psychiatrické reakce. Trpíte-li depresí nebo psychózou, při léčbě přípravkem Cifloxinal 500 mg se mohou Vaše příznaky zhoršit. Ve vzácných případech může deprese nebo psychóza vyvrcholit sebevražednými myšlenkami, pokusem o sebevraždu nebo dokonanou sebevraždou. Nastane-li taková situace, okamžitě přestaňte Cifloxinal 500 mg užívat a kontaktujte svého lékaře."

https://pribalovy-letak.info/cifloxinal-500-mg

10 0
možnosti
Foto

Tak to jsem neznal....;-D.

0 0
možnosti
MB

u nějakého léku bylo mezi dosud zaznamenanými vedlejšími účinky napsáno, že jeden z 10.000 uživatelů dostal infarkt, ale není zatím prokázáno, že byl způsoben tímto lékem coby vedlejší účinek

4 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám