Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsal jste to dobře R^, ale já si stejně myslím, že po tom trapném Babišově vystoupení ho může volit už jen "pomatená kobliha".:-)

6 0
možnosti
Foto

Rozumne Ste to zanalyzovali a zhodnotili. Akési mi pripadá smutné celé rozpoloženie tejto spoločnosti.Vojna celkom blízko nás, sklamanie z politikov,neznášanlivosť naprieč všetkými názorovými skupinami a stále prítomné obavy z ekonomickej a energetickej krízy.Ľudia majú problémy spracovať všetky tieto javy.Možno sa mnohí stávajú aj rukojemníkmi negatívnych informácii a potom sa rozhodujú i volia tak ako volia.Preto, Tomáši je super, že napriek svojej vyťaženosti píšte blogy pre nás všetkých a tým prezentujete reálne informácie.R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Mnohým stačí, že to jméno znají z dřívějška.

4 0
možnosti
MV

soudni lide budou v druhem kole volit vzdelaneho, respektovaneho a nezapskleho chlapa

jestli se k takovym lidem pridaji i dosud volici AB teprve uvidime

verim, ze Cesi nejsou takovi hlupaci, aby se uz ponekolikate opreli holou dlani o kamna rozpalena lzemi, nepravostmi a nesnasenlivosti

karma za text

10 0
možnosti
Foto

Bohužel ano. A je jich 1,9 mil.

1 0
možnosti
JK

Já snad toho Babiša budu volit, fakt že jo. Inženýrskej to je.

0 2
možnosti
Foto

;-) Dost dobrá lehce učesaná agitka. Jen jsem si při ní vzpomněl na vyjádření kteréhosi odborníka na psyché, v kterém konstatoval, na jakých pozicích, resp. fcích, lze nalézt nejvíce psychopatů;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, mezi permanentními komentátory. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já chápu, že hodně lidí nechce na Hradě intelektuála. Ale proč chtějí hlupáka?

Karma

10 0
možnosti
Foto

Prečo by nechceli na hrade inteligentného prezidenta?

3 0
možnosti
Foto

J85a42n 85Š45i62k

15. 1. 2023 8:59

Obávám se, že jestli dostane po včerejším projevu Babiš více než milión hlasů, jsme jako společnost morálně ztraceni. Vidím na tom však jednu pozitivní věc. Voliči SPD se evidentně začali příklánět k Babišovi a dá se předpokládat, že i k ANO. Pokud to tak je, je to dobrá zpráva. Nahnědlé zlo je daleko nebezpečnější než tady ten odpad. Hezký den

15 0
možnosti

Já tak velký rozdíl mezi ANO a SPD nevidím! Díky jejich lžím a trollingu je vnímám jako anarchistické! Občanská společnost a demokracie potřebují pravdu a úctu k druhému člověku! :-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, já jsem celkem v klidu. Víc, než 35% prostě mít nebude. Možná ještě + - 2 až 3 procenta od Baštových voličů. Věřím tomu, že voliči Danuše Nerudové, Hilšera a Fischera volili včera srdcem a za 2 týdny budou volit s rozumem.

Jak jsem psala na Fcb. PP 61% a AB 39%.

Já prostě nevěřím tomu, že by někteří voliči zde zmíněných to hodili Babišovi. A ač jsou teď zklamaní, tak mají dost inteligence na to, aby pochopili, jaké zlo hrozí.

13 0
možnosti
PV

P71a72v64e35l 97V57é91b23r

15. 1. 2023 9:04

Já si též myslím, že víc hlasů než dostal nedostane. Protože ti, co jsou schopni volit Babiše, mu to dali.

Jinak si myslím, že lidé ekonomického vlivu pana velkouzenáře by neměli být (a byl bych spokojen, kdyby ze zákona) připuštěni do vyšší politiky. Buď ekonomický, nebo politický vliv. Obojí dohromady je toxické, jak nám pan sebeobětující předvedl v praxi.

4 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám