Pátek 31. března 2023, svátek má Kvido
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 31. března 2023 Kvido

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J84i63n75d73ř94i49c65h 69K28u14b53á81n80e82k 1867756433556

Když tak činí pan Bašta dobrovolně a sám, proč mu s tím musíte pomáhat?;-)

0/0
6.1.2023 20:06
Foto

J81o80s17e77f 39B49á76r31t54a 7570462388796

Tak nám pan Bašta s přehledem vyhrál dnešní super debatu.

+2/0
4.1.2023 22:09
Foto

P80a85v28e97l 11M56a81c69h89a26č23e76k 5131862803

Pokud takhle opravdu vyhrál, tak nikdo z přítomných nemá co dělat ani ve vrátnici na Hradě.

+2/−1
5.1.2023 0:54
Foto

Z66d54e85n25ě89k 51Z68a39v83a76d85i45l 8330278274208

Tak vyhrál, no a co ?

Je o jednoho horkého kandidáta víc, než jen 3 dosavadní favorité.

Okamura tvrdil, že Bašta dostane při volbách víc jak 30 % !

0/0
5.1.2023 17:16
Foto

T81o75m72á11š 94V64o88d73v86á72ř21k90a 3903631627454

Je třeba vědět, pane Machačku, že na podobné estrády se dívají především jedinci, jejichž motivací je uslyšet co největší pitomost a tu šířit dále.

Kandidáti slibují cosi, co absolutně nemohou splnit. Pan Bašta navíc slibuje odvolat vládu, což z principu nemůže udělat do okamžiku, kdy mu demisi přinese premiér. Děsivé na tom všem je to, že řada občanů mu za to tleská (a posílá hlasy), aniž by jim došlo, že jsou stejně mentálně inferiorní, jako jejich milec. To si opravdu ani jeden z nich nenajde pár vteřin k přečtení Ústavy?

+1/−1
6.1.2023 9:45
Foto

M88i49r86k12a 59P22a88n38t27l87í23k33o70v45á 1457713978123

Možná jste si nevšiml jednoho detailu. On to sice řekl, že se postará o demisi Falovy vlády - ale leda za přispění 60% nespokojených českých občanů. (Asi myslil demonstrujících na náměstích ). Zajímavé je, že to spousta občanů u televize Prima News přeslechla. A můj odhad? Nestane se prezidentem ČR, asi o to nestojí, a ani bych mu to nepřála. Jo, podle mne si takového solidního prezidenta ta rozhádaná čeká cháska ani nezaslouží. ;-D

Kdy o by chtěl vládnut rozvášněnému navzájem se nenávidícímu - a navíc prý válčícímu davu. Jen ať se poperou - mezi sebou. Rv

0/0
7.1.2023 14:38
Foto

M65i31r21k17a 65P59a31n35t25l64í94k27o92v85á 1317823878373

Upřesnění. Prezidentský kandidát J. Bašta při suoperdebatě na Prima News řekl: „Pokud bude proti premiérovi protestovat dlouhodobě 70 % občanů, pak odvolání takového premiéra není pro prezidenta možnost, ale povinnost.“ (Zdroj PL)

0/0
7.1.2023 14:55
Foto

T77o33m18á31š 62V83o71d76v75á75ř50k25a 3373741287914

Mně je sice úplně jedno, co si myslíte. nicméně pokud si kandidát na presidenta vyvěsí na billboard text "Odvolám vládu", jde o jasný projev larvované debility.

0/0
7.1.2023 17:37
Foto

Z60d96e23n77ě41k 31Z52a38v86a72d72i32l 8700298464498

Podle článku 62 Ústavy jsou pravomoci prezidenta v těchto otázkách následující:

Prezident republiky jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi, a pověřuje vládu, jejíž demisi přijal nebo kterou odvolal, vykonáváním jejích funkcí prozatímně až do jmenování nové vlády.

Toliko zákon - takže každý prezident má tuto povinnost !

;-D

0/0
8.1.2023 10:12
Foto

J62a57n43k30a 78M56e98l57i33š93o82v54á 3591741491660

Zaujímavé informácie, Tomáši, ďakujem.R^:-)

0/0
4.1.2023 14:36
Foto

D52a73n93a 69P85o73l59a45n11e65c92k75á 3206975547155

R^

0/0
4.1.2023 12:58
Foto

P55a13v75e73l 27M84a70c81h49a24č30e17k 5371682833

Baštovo chování odpovídá jeho mentalitě, možnostem a schopnostem. Proto jeho postup do druhého kola bych nepovažoval za překvapení, ale zcela jednoznačně za národní ostudu.

Už jen to, že jeho výplody jsou veřejně publikovány, je ostudou tohoto národa. Ne Bašty, protože i v Rusku chápou, co to je za exota, ale všech ostatních, že tohle "za ně" mluví.

+16/−1
3.1.2023 21:10
Foto

J36i96n33d64ř27i55c52h 78K76u82b83á83n77e89k 1167806233946

Pan Bašta má výplody, pan Macháček názory. Aha!

0/0
7.1.2023 14:26
Foto

B37o48h14u71m73í92r 34Š88i32m87e45k 3591380374734

R^

Díky, Tomáši!

Baštu snad nemohou volit ani členové SPD! Spolu s předchozím premiérem nám slibují tvůrčí přístup k Ústavě. Pavel Fischer naopak ctí Ústavu. Volit mohu i Petra Pavla, který svoje předlistopadové chyby (na rozdíl od AB) odčinil svou prací v české armádě a jako vysoký funkcionář NATO. Bašta dehonestoval sama sebe kvalitně, ale největší podraz očekávám od minulého premiéra a jeho kumpánů!

:-)

+9/−1
3.1.2023 20:47
Foto

H95u19g49o 22P74r89o86c10h60á95z96k43a 9107867142

Tvůrčí přístup k Ústavě je v Česku bohužel už dávno zavedený úzus

0/0
3.1.2023 21:15
Foto

R59o17m48a93n 41K41o44z32e35l 4597716923654

Tak Baštovi nemůžu věřit už kvůli takovému názorovému veletoči, že byl ministrem ve vládě M. Zemana, která připravovala vstup do EU a byla to vláda velmi prounijní a dnes takový odpůrce EU. Ale trochu pravdu má, když řekl, že eurokomisaři jsou mnohdy neúspěšní politici, to jsme viděli i u nás - Vladimír Špidla se stal eurokomisařem poté, co jeho strana drtivě prohrála volby a ostatně i premiér Fiala si snad dodnes myslí, že některé nápady z Bruselu odporují i mírně nemocnému rozumu.

+2/−1
3.1.2023 15:28
Foto

T29o89m40á33š 54V55e13s93e96l41ý 5105308460609

soucasna unie uz bohuzel s unii v dobe Zemanovy vlady nema moc spolecneho.

+3/0
4.1.2023 14:38
Foto

J13i21ř76í 94V90o88n45d83r85á51č89e43k 5416644730264

To je ten pravý důvod. Změnu v názoru na EU má velká část občanů. Z EU se stal moloch byrokratů, kteří rozhodují o nás bez nás. Politbyro křížené s RVHP.

+1/0
6.1.2023 8:49
Foto

Z86d24e28n93ě43k 40Z16a66v19a54d40i10l 8640208164928

Bašta má holt už i zkušenosti a ne jen pevnou víru, že nás NATO a EU z tohoto svrabu, který se na nás řítí, zachrání.

;-(

+1/0
6.1.2023 9:42
Foto

I21v93a83n 28M24i82n75á11ř 7762824167541

Pane doktore, přečetl jsem si velmi pozorně Váš článek, se kterým bezvýhradně souhlasím. Zejména s rekapitulací historických skutečností a dopadů bolševické ideologie, která zcela radikálně zničila úspěšně nasměrovaný, poválečný vývoj naší vlasti.

Mnohé postoje pana Bašty jsou opravdu nepochopitelné. Nejen vzhledem k jeho disidentské minulosti, ale i prapodivné, toleranci k agresivnímu počínání Ruska, jehož jediným cílem je ovládnutí Ukrajiny - a zničení její těžce vydobité demokracie.

Přesto vše mě pan Bašta v současné chvíli tolik netrápí .. a to čistě ze zcela pragmatických důvodů. Jeho zvolení do prezidentské funkce - je naštěstí velmi nepravděpodobné.

Mnohem větší obavy však vzbuzují kandidatury obou bývalých normalizačních komunistů - Babiše a Pavla. Nejenže se oba zcela vědomně rozhodli asistovat režimu KSČ v druhé vlně teroru po 50.letech - ale byli jeho nadstandartními oporami. Smutnou tragedií je však skutečnost, že nezanedbatelná část naší veřejnosti - by jim opravdu své hlasy dala.

+6/−16
3.1.2023 14:22
Foto

M80a64r22i70e 38J32a25n23d15o28v65á 8681793695376

Proč lžete, Mináři? Platí vás Babiš, nebo kdo? Jak jste začal, tak jsem věděla, kam směřujete. Můžete mi vysvětlit, jak mohl být generál Pavel normalizačním komunistou?

+18/−11
3.1.2023 14:37
Foto

M80i43l14a82n 30Š41ť83a49s30t69n89ý 8968722415517

Přesně.R^ A jak se mohl normalizační komunista stát druhým nejvýše postaveným mužem ve velení NATO? Je zajímavé, že když byl velitelem v zahraničních misích a dělal nám tam dobré jméno, nikomu jeho vcelku krátká epizoda v řadách KSČ nevadila, alespoň jsem nic nezaznamenal. Stejně tak, když se dostal do velení NATO. A teď najednou spousta lidí moralizuje.

+20/−3
3.1.2023 14:51
Foto

M92a66r57i98e 22J38a89n28d39o36v86á 8901793155756

Ale nejen to, pane Milane. Jde především o to, že jako normalizační léta jsou brána léta sedmdesátá. Husák byl generálním tajemníkem ÚV KSČ, a také prezidentem republiky, což se udávalo na druhém místě a probíhala "normalizace". Lidově řečeno vypořádání se s těmi, kteří pochybili v roce 1968. A Petr Pavel v letech 1975 až 1979 studoval na Vojenském gymnáziu Jana Žižky z Trocnova v Opavě, protože je ročník 1961. Tak jak mohl být normalizačním komunistou?

+11/−2
3.1.2023 15:50
Foto

J27u59r43a 22D48o29l43e78ž32e33l 4493793714494

A už se zase omlouvá! Jeden komunista vadí, druhý ne. Směšné!Rv

+5/−2
3.1.2023 18:02
Foto

J68i42ř27í 50B73e75r72á12n32e70k 8257527526851

Úplně jednoduše. Prostě převlékl kabát. Měl jsem možnost poznat takových hodně. Jednoho politruka, který se stal nadšeným eurohujerem, mám dokonce mezi příbuznými...

+5/0
4.1.2023 9:29
Foto

L53a93d53i92s69l25a93v 72B47á38t29o13r72a 7335788768876

Nejmenuje se náhodou Miloš Balabán?

0/0
6.1.2023 16:46
Foto

J87i19ř55í 88B67e53r72á38n41e98k 8537567216511

Ne, toho neznám

0/0
7.1.2023 9:54
Foto

L32a75d89i91s77l39a94v 86B12á34t73o69r79a 7225538728986

Trošku o tom Balabánovi najdete tady:

https://www.databazeknih.cz/zivotopis/milos-balaban-86835

Jenže na jednu zásadní informaci zapomněli: do Sametu působil v ČSLA jako politruk a utužoval mužstvo a poddůstojnický sbor v nenávisti proti parasitujícímu, umírajícímu a zahnívajícímu imperialismu.

Kdežto v létě 2011 už veřejně a zaníceně mudroval, že jsem český Breivik.

+1/0
7.1.2023 14:19
Foto

I78v53a92n 36M64i42n39á64ř 7362984297401

Paní Jandová, nevím proč mě osočujete ze lži, ale normalizačním komunistou byl každý, kdo po tragické okupaci Sovětů - začátkem 70. let do KSČ vstoupil. Normalizace byl stranický program začínající vlastními čistkami a podmíněn - Souhlasem se vstupem spřátelených armád na naše území. Trval od té doby nepřetržitě až do r. 1989.

K Vaší invektivě, zda mě platí Babiš, mohu jen poznamenat, že zřejmě unikla Vaší pozornosti skutečnost - že i ON je pro mne nepřijatelným kandidátem.

+9/−2
3.1.2023 15:48
Foto

M82a93r28i89e 27J76a79n96d42o85v97á 8581923315536

A já vám to nevěřím.:-/

+1/−5
3.1.2023 15:52
Foto

P63a92v83e92l 26C86h36m54e77l66í57k 5945215568615

Pane Mináři,

to nic, ona p. Jandová, asi velká bojovnice a disidentka proti komunistické totalitě ;-D, je přesvědčená, že normalizace skončila v roce 1980. Od té doby už podle ní byla naše země svobodná a demokratická. Podle její "logiky" byl tudíž listopad 1989 asi zcela zbytečný.;-D;-D;-D

+5/−9
3.1.2023 16:24
Foto

M23a13r94i67e 70J50a79n51d88o93v75á 8911123465676

Můžete se tlemit jak chcete, Chmelíku, ale Minář se nás v diskusi už poněkolikáté snaží přesvědčit, že Petr Pavel byl stejně špatný, jako Babiš. Jenomže on nebyl. Nepodepsal spolupráci s StB a ani nikoho neudal. A hlavně, prošel prověrkou, aby mohl zastávat jednu z nejvyšších funkcí v NATO, zatímco Babiš nedostal prověrku ani na to, aby mohl být premiérem. A nebýt vlastizrádce Zemana, tak by jim ani nebyl.

Ale chápu, že vás o tom přesvědčovat nemusí.:-/

+18/−7
3.1.2023 16:32
Foto

J93u77r70a 21D85o10l42e25ž36e24l 4953673724224

Lžeš!

+1/−6
3.1.2023 18:03
Foto

M59a29r83i84e 84J33a84n54d96o63v81á 8231233425136

Trolíš

+3/−1
3.1.2023 18:06
Foto

J31i20ř43í 52V41o98n62d27r49á45č74e22k 5696794400564

Paní Jandová, členové vlády, stejně jako premiér, žádnou prověrku nepotřebují, tak co to tu melete? Že by Babiš někoho udal - to jsem nikde neslyšel a vy o nikom udaném taky nevíte. Pavel nebyl u StB ale prošel školou pro rozvědčíka a jeho velení spadalo pod StB, potažmo KGB. Narozdíl od řadového komunisty Babiše byl Pavel aktivním předsedou KSČ. Z toho se "vyléčil " až měsíc po Listopadu když se Havel chystal na Hrad a bylo jasné, že ke zvratu už nedojde. Jak můžete z Pavla dělat morální ikonu, netuším. Je to voják tělem i duší, který bude do roztrhání těla loajálně beze zbytku plnit rozkazy nadřízených. Ať z Moskvy nebo z Washingtonu. To je důvod toho, proč v NATO nikomu nevadil. Je na něj spoleh.

+2/0
6.1.2023 9:04
Foto

P54a21v77e75l 44C56h17m26e60l43í19k 5325725568145

Jandová,

1) tak za prvé - nikde jsem nepsal o Babišovi, a tudíž ho ani nesrovnával s Pavlem nebo s kýmkoli jiným. Ale což, nepochopení textu, jak známo, je u vás zcela běžné.

2) za druhé - já se opravdu musím "tlemit" ;-D- a to vaší jednoduchosti a s ní spojenému urputnému papouškování mainstreamových médií....

Ono je to vlastně tak jednoduché a pohodlné jít s proudem a nemuset myslet vlastní hlavou, že?

Vy jste musela být i před r. 1989 velmi uvědomělou občankou. A jste jí, jak jinak, i nyní. Ba přímo jste jejím ukázkovým příkladem.

+7/−7
3.1.2023 19:50
Foto

K86l29á82r32a 91T84r33n30k80o59v65á 3664459494579

Není podle tvých jiných příspěvků urážení člověka s jiným smýšlením nepřijatelné?

+5/0
3.1.2023 20:13
Foto

P71a84v27e32l 34C67h11m64e37l86í62k 5365355798655

JE. To však neznamená, že se neozvu, když na můj slušně napsaný příspěvek někdo zareaguje jízlivě nebo přímo urážlivě a bude mi ještě k tomu podsouvat věci, které jsem vůbec nenapsal. A přesně tohle zmíněná paní běžně dělává, a to nejen na mou adresu.

Tohle opakované navážení se a zesměšňování opravdu tolerovat nebudu.

+6/−1
3.1.2023 20:46
Foto

K53l93á75r87a 70T35r50n96k17o63v68á 3874569934839

Myslíš jako, že budeš zastávat roli místního drába? Paní Jandová diskutovala s někým jiným, než jsi se do ní navezl.

Takové chování často kritizuješ.

+5/−1
3.1.2023 21:41
Foto

P90a50v80e20l 84C46h47m54e33l78í28k 5275275948155

Roli místního drába zde dělají úplně jiní, včetně p. Jandové.

Já jsem svůj příspěvek adresoval panu Minářovi, kterého navzdory jeho věcnému a slušně vyjádřenému názoru tato paní, jak je jejím zvykem, nevybíravě osočila.

+4/−4
3.1.2023 22:29
Foto

P31a96v93e10l 93C21h71m68e60l86í46k 5435305248695

Vypadá to, že vůbec nečteš příspěvky p. Jandové. Nebo je tu ještě druhá možnost - že nehodnotíš objektivně (ať už záměně, nebo z nevědomosti).

+1/−1
3.1.2023 22:37
Foto

M97a22r17i42e 12J71a84n54d69o79v16á 8551313635906

No jasně, Chmelíku, podle takového inteligenta jako vy probíhala normalizace ještě celá osmdesátá léta a zastavili ji až studenti na Národní. A pražské jaro začalo už v padesátých letech vraždou Milady Horákové. :-/

+1/−1
3.1.2023 20:55
Foto

V16e33r78o22n58i46k90a 61V93a89l78í77k22o58v96á 5103147345183

A co tedy ukončilo normalizaci, paní Jandová? Konkrétně? On je nějaký rozdíl mezi těmi, kteří vstoupili do strany v 70. a 80. letech? Jsou n3jaké nové učebnice dějepisu? Ráda se nechám poučit. 1968/9 - 1989 bývá nazýváno obdobím normalizace.

+3/−1
5.1.2023 11:03
Foto

J18i29r14k20a 62B13r58u21n48n40e23r 4148262479957

R^

0/0
10.1.2023 0:21
Foto

M95i39l19a51n 12Š21ť60a30s54t48n21ý 8928162425207

To co píšete, se ovšem hlavně týká těch, co vstoupili do KSČ v 70. letech. Pavel vstoupil v roce 1985, tedy v době, kdy souhlas se vstupem a pobytem sovětských vojsk byl už jen pouhou formalitou a politické klima se vzhledem k nástupu Gorbačova a jeho "perestrojky" a "glasnosti" dost podstatně změnilo. Mnohem "hůř" na tom byl třeba bývalý ministr průmyslu a obchodu Vladimír Dlouhý, který byl členem KSČ v letech 1978 až 1989, a přesto se stal jedním z nejoblíbenějších politiků, a dnes mu můžeme děkovat, že prosadil vybudování alternativního ropovodu Ingolstadt-Kralupy-Litvínov.

+9/−4
3.1.2023 16:40
Foto

P82a16v51e96l 54C81h86m28e67l58í55k 5875795228625

p. Šťastný:

Aha, takže v rámci jedné a téže 40 let trvající totality budeme najednou rozlišovat, kdy kdo vstoupil do KSČ. Tedy ti, co do ní vstoupili po roce 1980, už vlastně nebyli podporovateli zrůdného režimu, nebyli to prospěcháři.... dokonce už nevadilo ani to, že tito lidé schvalovali okupaci naší země vojsky Varšavské smlouvy....8-o!!

Taková "logika"? Tak to pak jo Rv.

+2/−2
3.1.2023 20:14
Foto

K76l73á61r74a 61T11r70n93k81o16v96á 3674839654249

Já to docela rozlišuju. Kdo vstoupil za války a těsně po válce, toho lze pochopit, kdo vstoupil v padesátých letech, když proběhly procesy, to už se moc tolerovat nedá. Kdo vstoupil po osmašedesátém, je pro mě bezcharakterní kariérista. Tam už byly karty zcela odkryté.

+5/0
3.1.2023 21:45
Foto

P90a65v15e16l 30C40h97m74e49l51í23k 5525905838535

Ano, s tím souhlasím bezvýhradně. Tudíž i ti, co vstoupili po 1980, jak jsem uvedl ve svém příspěvku, patří jednoznačně do skupiny prospěchářů a kariéristů, podporujících tehdejší režim. A nic, naprosto nic na tom nezmění následné převlečení kabátů a uniforem, když už bylo jasné, že se vítr obrátil.

Totéž by tito lidé znovu zopakovali při jakékoli jiné změně. Proto jsou (alespoň pro mne) zcela nedůvěryhodní.

+2/0
3.1.2023 22:13
Foto

K65l72á50r41a 84T44r29n53k67o57v80á 3444569244489

Pro mě je jednoznačný rok 1968, protože pak už bylo jasno a nebylo možné odkazovat na osvobození v pětačtyřicátém. SSSR byl okupant.

0/0
4.1.2023 1:44
Foto

J84a28r44o12s43l63a31v 73L16i42m46a 1745867341

Pane Ivane Minari. Je zajimave prijit s vasim tvrzenim po 33 letech.

V te kratke dobe v roce 1989, Ceskoslovensko se rozhodlo, ze vedeni KSC a cely ten system neodsoudit jako zlocinny. Nikdo nebyl postaven pred soud, nikdo nebyl odsouzen za velezradu a byl popraven a cele stranicke clenstvi nebylo odsouzeno a nebylo pouzito proti clenum jako moralni zodpovednost az do konce jejich zivota. Timto zakonem kazdy, kdo byl clenem teto slocinne organizace, nesmel by mit moznost politicke funkce ve svobodnem state. Strana KSC nebyla postavena mimo zakon.

Dusledkem teto nerozvaznosti tehdejsich vudcu, mame politiky s timto bremenem jeste dnes. A mate-li moznost, projdete si i minulost tech byvalich, poznate a budete prekvapen, kolik jich to bremeno melo u sebe.

Pres vsechno co jsem podotknul ze se nestalo, jsem stasten pro vas, ze jako svobodny obcan mate tak silny moralni zaklad, ktery vam ukazuje koho muzete a koho nemuzete volit.

+4/0
3.1.2023 16:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS