Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Výborně napsané! Dlouho jsem se tak nepobavila! prosím, jděte s odpůrkyní ještě na jednu lekci!

0 0
možnosti
ZK

"Zdenoušku, hrajou valčík a ty mi tady hopsáš polku", vytknula mi párkrát na parketu moje žena. Problém už dávno vyřešen. Dnešní úsměvný ohlédnutí patří do našeho manželskýho pravěku. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Domnívám se, že by to přecejenom chtělo na počátek příští hodiny dát si malého Jacka D.;-)

0 0
možnosti
MB

Ani nevite, jak Vam rozumim ...

0 0
možnosti
Foto

R^Dopadl bych nemlich stejně. Naštěstí Soňa jest osobou rozumnou a nevystavuje mě, natož sebe zjevným a zbytečným nebezpečenstvím.

1 0
možnosti
Foto

Už dávno tvrdím, že Tvoje žena, Honzo, je nadprůměrně inteligentní a chápavá bytost......

1 0
možnosti
MV

joooo, Houžňáková...

krasný!

p.s. znas film "Kone se take strileji"?

0 0
možnosti
Foto

Jasně... a přestaň mě strašit, Marku. A kde skončila Houžňáková... to nevím. Ale vzpomínka je živá.

1 0
možnosti
Foto

Tome, zažil jsem a cítím vše stejněR^ Můj názor, jen muži teplejší jsou dobří a chtíční tanečníci. Mezi námi studenými se najdou jen nepočetné výjimky... Hezkej den vám oběma i bez tanečních pohybů!

1 0
možnosti
Foto

No tak v tom případě jsem studenej jak sněhulák na severní točně....

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám