Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Ano, jsou to ty úřední nesmysly, pro které jsem rád, že už jako praktický lékař nepracuji! Je to otřesné! Zdravotní péče je řízena místo lékařskými odborníky z rozhodnutí politiků manažerskými odborníky. Zdravotnické zákony jsou dělány většinou bez vědomí lékařů a často proti nim! Často lékařům brání v práci! A nutí lékaře dělat všechno možné, jen ne pečovat o pacienty. Někdy mám pocit, že ošetřování pacientů je pro lékaře jen taková práce navíc, taková jen odměna za naplnění byrokracie.

Znám to osobně! Také jsem byl pokutován zcela bezdůvodně krajským zdravotním radou, byl jsem pokutován VZP za dobře vykonanou práci, za to, že píši léky. Tak jsem je musel přestat psát a pacienti si pro ně museli jezdit do okresního města. Jsem upřímně rád, že jsem již na trvalé dovolené!

:-)

5 0
možnosti
Foto

Bohumíre, je to, jak píšeš. Všichni jsme trestáni za práci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám