Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Díky za blog, ráda jsem se vrátila alespoň ve fotografii. Mám ráda, když někdo nafotí něco, kde jsem byla, ale s jiným úhlem pohledu. ;-)

1 0
možnosti

Pěkné foto i práce resturátorů ...

Vzpomněl jsem si na Synagogu ve Vrbovém (vedle Piešťan) a bylo mi chvíli smutno.

Kdysi musela být velmi krásná. Možná až tak, že ji někteří slováci začali nenávidět. Včetně místních soudruhů ;-(.

Měla vymlácená okna, provizorně zatlučená deskama (proti bezdomovcům), horní okna byla otevřená (bez desek) pro ptáky, kteří svým trusem opravovali zbytky malby uvnitř i vně. Sníh, déšť a mráz pozvolna dokonávají dílo. Na dotaz maminčině kamarádce (katolička) - proč s tím město něco nedělá, byla odpověď - vždyť nejsou peníze na užitečnější věci :-/.

Když jsem někde na návštěvě (Zurich, Luzern, Praha, Bratislava, Těšín, Ostrava), tak se zajímám o "zbytečnosti", které přidávali architekti a stavitelé na domy. Atiky, hlavy, sochy lidí a zvířat, kostely aj ...

Ještě je toho k vidění dost, stačí zvednout hlavu ;-D;-D;-D. díky za tip.

1 0
možnosti

prijemnej klid jde z tech fotek, a ta radost, ze je opraveno - netusil jsem. diky za info

2 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, je to moc pěkné místo...

1 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem nebyla uvnitř. Krásná reportáž, Tomáši. R^V

1 0
možnosti
Foto

Je třeba vejít, Bohunko z Telče. Dík za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie, skvělá zpráva, o tom, že je zachráněna, velice děkuji za zprostředkování zážitku :-)R^V

2 0
možnosti

R^ dobré připomenutí

P.S.

Kdysi jsem byl velký fanda Gotta, mám spoustu desek, i jsem se snažil coby mládě nazpívat pro nějaký pořad v ostravské televizi "Cestu rájem" - proč to píši: měl jsem kamaráda, který byl s Gottem v učení, občas se vídali a od něj vím, že Gott dostal nabídku nazpívat více židovských písní, ale něj se to zaškobrtlo v Německu. Vím, že něco nazpíval, ale na deskách to nevyšlo - nemáte o tom nějaké informace?

0 0
možnosti

Někdy v šedesátých létech ještě na malé desce tu byla píseň Kol Nidre v Gottově podání. Víc už nedám dohromady, hrabu v paměti...

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná fotoreportáž a krásné objekty. Pro Tebe ta místa mají ještě hlubší význam než jen architektonický.R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS