Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cit lidskosti a jeho projev krása jsou nesmrtelné. Děkuji srdečně, za tuhle slavnostní! VR^

1 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Tome, bezva blog a ta uklizená pracovna....mmmm...R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj migrantko, na to mám lidi, i když výzdoba je moje a každý kus má svůj smysl. Trávím tam moc času na to, abych byl v nějaké noře.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, netušila jsem, že letošní vánoce mi začnou tak nádherně. V

1 0
možnosti
Foto

No, když jsem četl Tvůj dnešní blog, tak chápu, co myslíš....;-D

1 0
možnosti
MV

Klidný, zdravý a radostný rok 20 k Tobě, Tome.

1 0
možnosti
Foto

Nápodobně, Marku a doufám, že letos v květnu budeš mít čas na setkání Gangu 3V. Hezký svátky.

0 0
možnosti
Foto

Toda raba, chaver jekar. Gan sameach.

1 0
možnosti
JR

J26a28n 21R48á28ž

23. 12. 2019 17:59

PěknéV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezké svátky, kolego.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky i slovní doprovod. Přejí krásné a spokojené svátky vám i vašim blízkým a milým, pane doktore.:-)V

3 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, paní Jandová, krásné svátky. Totéž všem, které máte ráda, R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný blog.R^..dvě věci...Kromě všeho hezkého můj milovaný kostelní pohled do nebe skrz skloR^VV a pak...fakt si uklidim pracovnu:)))slibuju:))

Děkuju za Vaši přízeň, Tomáši. A přeji krásné Vanoce:)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, zejména ten pohled z kostela do nebe - věčná inspirace a naděje. Pěkné svátky, Radko, Vám a všem Vašim blízkým.

3 0
možnosti
VF

Hezké fotografie, ale ještě hezčí, že se u nich setkáme "my, co spolu mluvíme" v pohodě a souznění. Krásné a pohodové svátky.:-)

3 0
možnosti
Foto

I Vám, paní Foltýnová. A děkuji za přízeň, která mne těší.

2 0
možnosti
Foto

J98a70n 91P93r70a98ž38á37k

23. 12. 2019 11:24

R^Paradni, krasne Vanoce vinsuju:-)

2 0
možnosti
Foto

Tobě i Soně, Jene...krásné svátky a hodně fajnovejch blogů. R^V

2 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám