Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čím dál jsem četl, tím víc jsem se smál. Díky za výborný příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Pak vše splnilo účel, pěkné svátky....

0 0
možnosti
JR

J51a96n 30R34i86c10h44t20e52r

23. 12. 2019 8:55

Nezlobte se, ale jste amatér, youtube je pasé. To já se hodlám, tedy až zjistím, co to je, stát influencerem! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Celý život jsem amatér. A hodně štěstí v influence byznysu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezké svátky.

1 0
možnosti
ZS

Jako fór dobrý, bohužel minimálně polovina dětí má skutečně představu, že nějak takto si jednou bude vydělávat na živobytí.

3 0
možnosti
Foto

Nežertuji, začínám 1.1.2020 - magické datum. A děti.....ať se snaží, pokrok nezastavíte.

0 0
možnosti
KK

Jako záměr OK. Je to in a v duchu doby.

Ale mám obavy abyste to nepřehnal s přípravou a profesionalitou.

Z vašeho scénáře je patrné, že ho přiliš promýšlíte a dokonce snad chcete hrát.

To opravdové youtooberství je "od ignoranta pro ignoranty", trapné bezduché plácání pro ty co nic víc nepochopí. :-/

1 0
možnosti
Foto

Přináším přidanou hodnotu, pane Kučero. Očekávám zisky v desítkách milionu dolarů. Sledujte žebříček nejbohatších Čechů.

0 0
možnosti
Foto

A vždy po týdnu je to potřeba proložit záběrem, jak vidlemi přehrabujte bitcoiny. R^

3 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, pane Dvořáku, máte u mne procento ze zisku. R^

0 0
možnosti
PH

Já jsem ten poslední, kdo by obhajoval youtubery, ale můžete mi prosím vysvětlit, v čem je produkce horší než např. seriál Ulice, který každodenně sledují statisíce diváků? Proč se nepohoršujete nad jejich pěnezi?:)

Apropo, nová doba, vítejte!

0 0
možnosti
Foto

Jako legrace ok, ale vynechal jste tu jedinou podstatnou vec - kde sezenete tech nekolik milionu shlednuti za kazde video, aby mohlo dojit k tomu ocekavanemu privalu bankovek ;-)

1 0
možnosti
Foto

No ty přijdou samy.....když to malé americké vyžle, které staví na pískovišti bábovičky, pak jí matka vymění plínku a dá pribináček dostává denně meloun, byl by v tom čert, aby můj pomalý výběr slipů nebo trenek nenašel kvanta diváků. Bude to větší vzrůšo, než jestli lékař v Modrého kódu konečně oplodní zdravotní sestru...

4 0
možnosti
Foto

Milý Tomáši, blahopřeji Ti k zajímavému rozhodnutí;-D.Škoda jen, že nás dělí tolik kilometrů, jinak bych mohla knihovnicky posloužit, neboť mám pro dospívající čtenáře ve fondu naší knihovny několik naučných publikací, například Jak se stát yutuberem, Jak být úspěšnou vlogerkou...

A za tento blog Ti ze srdce děkuji, pobavila jsem se. A hlasitý smích po ránu je prý i zdravý, takže jsi udělal dobrý skutek jako bloger i jako lékař.R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni, dnes jsem rozhodl to tak nějak zkusit - nanečisto. V současné chvíli jsem na bodu 4. i když - pravda - sám, anžto má choť je stále v kómatu a dlouho ještě bude. Ale bůček je již na stole. Bod 5 dnes vypustím - není počasí na golf, ale bod 6 - ten bude hustý.

Pěkné vánoce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám