Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas, napsal jste to moudře, Tomáši.

1 0
možnosti
JR

J69a37n 90R49á61ž

2. 12. 2019 19:40

Dobře napsáno! R^

Lorenc nechal skartovat hodně materiálů, ale stejně jako J.E.Hoover . si zcela určitě udělal z mnohých kopie, popřípadě neskartoval některé důležité a jen málo kdo ví, kde jsou uloženy. Dokud u nás stačí ke společenské i politické dehonestaci člověka jen pouhé podezření, že byl spolupracovníkem StB , nikdo nikdy neví co na něj někdy v čase potřeby, či něčí objednávky vypluje za špínu.

PS. Když jsem po roce 1990 pátral, kdo stál za některými "zvláštnostmi" dějícími se kolem mne (např. mi byl najednou odebrán pas, najednou jsem musel podávat všelijaká vysvětlení, těsně před podpisem pracovní smlouvy s možnou prací v zahraničí, mi bylo pracovníkem "zvláštního oddělení" řečeno, že v tom podniku pracovat nemohu, aniž by to nějak zdůvodnil atd.), tak jsem zjistil, že kamarád byl registrovaným spolupracovníkem StB, vázací akt podepsal před odjezdem dělat údržbáře na jednu ambsádu, ale ten na mne nic nedonášel, ač o to byl žádán, ale soused z domu, který žádný vázací akt nepodepsal, ale byl předsedou uličního výboru KSČ, práskal, až se mu od pera kouřilo a to nejenom na mne.

Já jsem velmi skeptický k honu na čarodějnice, včetně toho na Babiše jen proto, že se zapletli s StB , ale nikdo jim neprokázal, že práskali. Zásadně lidi posuzuji podle toho, jak se v reálu za minulého režimu chovali. Vím, že zprávy StB museli psát všichni zaměstnanci PZO a od určitých pozic museli se StB i upsat jako ďáblovi, k nějaké formě spolupráce se museli zavázat všichni, kdo pracovali v jakékoliv funkci na zahraničních ambasádách, zprávy psali všichni zaměstnanci Domů techniky a VTS, kteří se dostali do styku se zahraničním, pracovníci Čedoku a taky mnohé letušky létající na zahraničních linkách...atd...atd- To jako jsou všichni kacíři, se kterými se nemám kamarádit i když mám mezi nimi dost přátel. Blbost...Blbost!

13 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš příspěvek založený na osobní zkušenosti, jeden z mála hodnotných mezi spoustou spekulací a dojmů.

0 0
možnosti
LH

Bylo by vhodné, aby se dnes zveřejnily seznamy elfů a průběžně doplňovaly, aby v budoucnu nedocházelo k domněnkám a nespravedlivým obviněním, to jen pro pořádek...

1 2
možnosti
Foto

Můžete prosím definovat elfa? A můžete prosím sdělit i co mají společného s StB?

3 1
možnosti

R^ Znám Cyrila Höschla a nemám důvod pochybovat o jeho morálních kvalitách. Byl by to jistě vynikající prezident. Bohužel, proti všem kvalitním lidem, kteří by byli ochotni sloužit vlasti jsou šiřovány pomluvy. Kým? A jsou nám doporučováni nekvalitní lidé. Proč? Kdo to tu v naší zemi organizuje? Rušní agenti? Čeští komunisti? !!

5 2
možnosti
Foto

Pan profesor by byl mým kandidátem, ale obávám se, že se nezúčastní:-)

Vám karma, pane doktore.

P.S. Vás bych brala místo něho :-)

9 0
možnosti
Foto

;-D, paní Jandová, myslel jsem, že jsme přátelé a Vy mi přejete takové věci...

7 0
možnosti
Foto

Mě spíš napadlo že kritizoval tu psychiatričku co léčila Babišova syna a teď povýšila, jméno už nevím, nějak od P. No a tak tým StB premiéra to už rozjíždí.

Tobě karma.

6 0
možnosti
Foto

Je to jedna z možností, Tomáši.

3 0
možnosti
Foto

Přesně vystiženo. Karma.

9 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti

Začínám mít nepříjemný pocit, jakoby se tady chystala půda pro kandidaturu na prezidenta, který vyhovuje zájmům současného osazenstva Hradu a vládnoucích kruhů. Jakmile se objeví jméno nějakého případného kandidáta, okamžitě se na něj objeví dehonestující informace, notně živené i v diskusích na sociálních sítích. A nejvíce se s kritikou přidávají fandové Miloše Zemana. Ať už jde o generála Pavla, nebo teď Cyrila Höschla. Dost to přípomíná situaci před první volbou Zemana,kdy se na Karla S. vytahovaly všelijaké karty. A to do příštích prezidentských voleb zbývají zbývají ještě tři roky.

17 0
možnosti
Foto

Docela by mě zajímalo, koho budou současní Zemanovci podporovat.

4 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám