Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

To by bylo velmi zajímavé čtení, pokud by tento osud vyšel knižně...podobně jako skvělá kniha Josefa Formánka Mluviti pravdu...

0 0
možnosti
DH

D58a75v66i29d 84H94o57r13á49k

3. 11. 2019 16:53

Zde jsou jakési nadpřirozené věci.

Před chvílí zde vznášel dotaz jistý pan diskutující Palka, či jak se jmenoval, a na ten reagoval pan autor. A já neboť mě zde pan Dr. v té souvislosti jmenoval, jsem k tomu učinil jisté doplnění a další určitá vysvětlení.

...a během několika okamžiků vše nepochopitelně zmizelo, což nechápu, neboť takto čtenáři, zejména ti budoucí, přicházejí o mnohé podstatné části zdejší diskuse.

0 0
možnosti
Foto

Ono je zde těch "nadpřirozených věcí" více.

I mně zmizel jediný můj příspěvek a přitom není ani ve smazaných, ani mimo téma, v seznamu článků na které jsem reagoval však stále figuruje.

Přitom, pan Vodvářka jej smazat nemohl, protože by se v diskusi místo příspěvku objevil nápis:

"Smazaný příspěvek. Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí."

Mně se zase jako blogerovi děly "nadpřirozené věci", kdy výše karmy mého článku zpočátku vydání neodpovídala počtu přečtení na základě čehož jsem byl zlikvidovaný jako bloger.

Tak jsem zvědavý, jak dlouho zde vydrží tento můj příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je silny pribeh, TomeR^

2 0
možnosti
Foto

Výborný blog!!! A je zaslouženě na titulu. Je v něm tolik podstatného a moudrého o lidském životě, že bych ho doporučila číst minimálně studentům na středních školách.R^

A představ si, Tomáši, tu náhodu, že mám už pár dní rozepsané trochu podobné téma. Teď s ním ráda počkám, protože jsi svůj blog napsal dokonale a od srdce.V

7 0
možnosti
Foto

dušičkový příběh...R^

2 0
možnosti
DS

Nádhera... smutná karma, TomášiR^

3 0
možnosti

Chca nechca si musím položit otázku. Kde udělal pán chybu, že se s ním synové v vnuci nestýkají?

Ono, všechno má svou příčinu a následek.

2 7
možnosti

Pán nemusel udělat vůbec žádnou chybu, A ani jeho synové, které přežil. Mnohdy stačí, že se synové rozvedou a matky vychovají děti k nenávisti nejen k otcům ale i k prarodičům. A mohou se prarodiče snažit jak chtějí, jsou svých vnuků "zbaveni". Znám více takových případů ze svého okolí.

7 0
možnosti
Foto

Člověku v paměti uvízne pár pacientů, ani neví... Mám jich tam už pěknou řádku... Doufám, že i oni si pamatují, nebo pamatovali mne

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám