Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ČP

Hezké a dojemné. Dáte se číst, když napíšete o politice.

0 0
možnosti
IA

Dobrý den. pane doktore. Nebudu Vám psát, že se mi příběh líbil, to je velmi málo k tomu, jak ho charakterizovat. Spíš bych řekla, že hluboce zapůsobil. Má v sobě jakousi mystiku, kterou jsem z něho pocítila. Takový příběh ze života může napsat jen lékař, stojící mezi životem a smrtí lidí. Ten dozvuk toho Vašeho postavení je nádherný. V Blahopřeji Vám k Vašemu dílu. A děkuji.

2 0
možnosti
Foto

děkuji, ale jsem z Vašeho příspěvku trochu rozpačitý.. mé dílo....fakt nevím. Pěkný večer.

0 0
možnosti
JK

J51a72n 97K52o16z64á58k

5. 11. 2019 0:31

Nemohlo to být třeba o tom, že toho pána už nebavil život, kvůli tomu, že jeho vnoučata k němu neměla vztah, protože se nezachoval ke svým dětem, tak jak se chová otec a děda a proto se už neměl komu svěřit? Moje vnoučata za mnou chodila do nemocnice i bez toho, že by je tam posílali rodiče. Myslím, že se nepotřebuji svěřovat anonymnímu doktorovi, pokud mám urovnané vztahy ve své rodině a mají mě rádi. Ležel jsem na onkologii.

0 0
možnosti
Foto

Ještě se rád k článku vracím. Kromě krásného příběhu, který obstojí i sám o sobě, je také velice dobrou ouverturou k následujícímu blogu o euthanasii

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
Foto

V pondělí po ránu brecim.... R^V

To mi to hezky začíná. Děkuji Tomáši, moc.

1 0
možnosti
Foto

.... nemyslela jsem to tak, jak to vyznělo...

Chtěla jsem napsat děkuji, Tomáši za další blog, nad kterým musím opět přemýšlet. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^hezké, Tome a přeju pěkný zbytek neděle.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS