Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Děkuji pěkně, počkám si, až to budou dávat v televizi. :-)

1 0
možnosti
Foto

Četla jsem a po dlouhé době jsem se upřímně bavila. Od začátku mi přišlo, že knížka je daná stylem psaní, jaký se nedá nafilmovat. Takže díky za recenzi, aspoň vím, na co nepůjdu.

1 0
možnosti
Foto

Máte recht, Ludmilo, Ztracený čas v kině....

0 0
možnosti

Knihu jsem četl hned, když vyšla, tedy hodně dávno, takže podrobnosti mi už z hlavy hodně vyšuměly (možná to byla moje výhoda). Na filmu jsem byl včera a není to zase až takový propadák (snad kromě toho klišé s líbezným Piškulou na bílém koni). Je to vcelku pohodová komedie, která neurazí a těch 60% od paní Spáčilové si zaslouží.

0 0
možnosti
DV

D62a18v49i84d 74V81l51k

28. 10. 2019 9:55

Ano včera jsem na tuhle předpokládanou oddechovou limonádku odmítl jít, počkám na nějaký zásadní kousek třeba nového Terminátora;-D;-D;-D. Ahoj Tome, doufám ,že se máš dobře kamaráde, nějak jsme tady ta stará parta vymizeli a vyklidili místo "Čermákům"

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Vlčáku, Ty asi makáš jak fretka, já jsem měl taky nějaké povinnosti, na blog skočím jen občas. Těším se Tvoje zážitky z kšeftu.

1 0
možnosti
IM

I43v42a 57M61a50r48k72o22v16á

28. 10. 2019 8:51

Také mě ten film nějak neláká, takže děkuji za potvrzení, že na něj nepůjdu:-). Ale na oplátku MOC doporučuji film Joker anebo slovensko-české drama Budiž světlo.

2 0
možnosti
Foto

díky za tip. Pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma - Dík za recenzi.

Na chvíli mi naskočilo srovnání s filmem Zámek v Čechách a skvělými hereckými výkony Jiřiny Jiráskové a Karla Heřmánka. Ale jsou to dva filmy diametrálně odlišné, vzájemně jen velmi těžko srovnatelné, ne-li nesrovnatelné.

2 1
možnosti
MB

Mirka Spáčilová udělila svých 60% - Tedy film pro lidi. Potvrzuji to zřejmé , (viz. J. Beznoska )- Je problém cokoliv přečíst a pak jít hledět na plátno. Osu sdělovaného chápu - Jako střet představ a reality. Hledět se na to dá, jistě, pak dojmy všeliké. Dodávám své oblíbené - I dnes, se šlechticem může stát kdokoliv z nás ! Stačí být šlechetným ! ...

Už jsem kdysi psal - bádal jsem kolem děda svého. Šel 2x do Státních archivů + (lze využívat digi data přímo z domu). Dojmy - Opravdu výtečné, stát i záhadně vykonal kopec užitečné práce ! I mne dojal dotyk listin, které on osobně podepisoval - Získal jsem mega podněty pro svůj, vlastní život. Stručně - Když mi v životě bylo nejhůře, unaven, ustresován starostmi + úřady, budu mít dostatek prostředků na opravy ? - Skutečně jsem sám seděl na schodech u půdy a litoval se. Bez přehánění ! Jako by mne cosi nakoplo do zádele - Asi dědkova noha :-) Vnuku ! Tvé místo, je pasivně zde sedět a litovat se ? Podívej se na nás - Skutečnou krizi, Hitlera atd. jsme překonali. S babičkou jsme hospodařili - děti zplodili a tobě dali i otce ! Vychovali je, vzdělání dostali ! Tak se seber a běž cosi konat ! FAKT, JÁ SE ZASTYDĚL a šel cosi tvořit - Mj., někde tedy se mi zrodilo to "heslo" = Každý člověk, zejména pak ten mladý - Je limitován pouze sám sebou ! ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Kniha prakticky pokaždé bývá lepší, než zfilmovaná verze... Vaše recenze mě docela odrazuje od návštěvy kina:-) Ještě si přečtu, co na to říká Mirka...;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Kupodivu všechny zfilmované motivy Jaroslava Havlíčka semi líbí víc než ty knihy - stane se. :-)

Tatiana Vilhelmová pro mě bývá jednička - pokud jí sedne role (Český lev se u ní podle mě netrefuje). Tomuhle dám čas...

2 0
možnosti
Foto

takže tak... intuice mi velí nějak nejít, a šeptá mi -nevím proč, už podle plakátů a reklam, že je toho nějak moc. Takže intuici mám asi dobrou:)) pěkný večer a děkuju:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za vstup, Radko. Film mne zklamal, ale přiznám se, že jsem to také tušil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám