Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Bohužel, je to tak! Kvalitní lék se nesmí propagovat ze zákona, ale před podvodným lékem náš zákon spotřebitele nechrání!

:-)

0 0
možnosti

Novodobí šmejdi - obchodníci s klimatem

Na ty byste neměl zapomínat - ti nás totiž stojí nejvíc a ještě stát budou...

0 0
možnosti

No, řekla bych, že ty skupiny jsou dvě - lidé zoufalí, kteří zkouší, co se dá, aby se jim ulevilo, a pak lidé líní - viz všechny ty kůry na hubnutí atd.

0 0
možnosti

J89a67n 10K43o25z62á79k

1. 8. 2019 1:29

Ono to není jenom o těch starších, když koukám na ty mladé, tak ti skočí na ještě větší hlouposti. Oni těm hloupostem věří víc, než ti starší. Akorát si nestěžují, protože to platí jejich rodiče. Samozřejmě jde o jiné produkty.

3 0
možnosti

J94a62n 88K72o32z27á23k

1. 8. 2019 1:21

Pane Vodvářko, je to hyenismus, ale pořád nechápu, proč tito občané na to skočí. Taky mám své zdravotní problémy a jsem starší ročník, ale věřím pouze lékařům. To byste nevěřil, kolik mám telefonů, kde mi nabízejí cokoliv. Stejně pořád nechápu, kde vzali můj telefon a když jsem se zeptal, tak mi řekli, že už jsem od nich něco objednal, což je hloupost. Takže teď, když mi zavolá cizí číslo a představí se firma(špatně slyšitelně), tak s tím praštím a pak mám výčitky, že jsem třeba mohl přispět na něco užitečného.

0 0
možnosti

Chápu, proč na to lidé skočí. Když budete mít bolesti a nic od nich nebude pomáhat, vezmete za vděk čímkoli, co vám dá naději: co kdyby na tom přeci jen něco bylo. A to je na tom nejhorší, to zneužívání trpících.

4 0
možnosti

I97v39a90n 87M20i96n12á77ř

31. 7. 2019 22:03

Je však záhadou, proč i přes mnohem větší vzdělanost společnosti - existuje tolik lidí, kteří těmto podvodníkům věří.

Jen dám k lepšímu. Jako dítě si pamatuji, jak v Americe (kde jinde) "vynalezli" zázračnou vodičku - narovnávající černochům kudrnaté vlasy.

0 0
možnosti
Foto

R^Řídím se tím, že co vypadá moc dobře, to nebude fungovat. Ale lidi (a nejen starší ročníky) se opravdu chytí snad všeho...

2 1
možnosti
Foto

R^R^R^ Dík za osvětu. Ta je stále nesmírně důležitá. Zejména proto, že šmejdi se zcela cynicky zaměřují na lidi starší a nemocné. Proměňují své metody a maskují se, jak to jenom jde. Předstírají, že mohou nabídnout jakousi "naději" pro ně a snaží se na tom beze studu vydělávat. Faktickou podstatou se jedná o podvod a právní stát by měl umět najít mechanizmy, jak takovým podvodům učinit přítrž.

Další otázkou však je, co dělat se "šmejdy", kteří stejně tak podvodně a zákeřně zamořují informační prostor lživými, rozvratnými zvěstmi neboli fake news. Dva zmíněné jevy mají ve svém základu mnohem více společného, než by se na pohled zdálo.

3 0
možnosti
Foto

Taky mne udivuje, že není vůle tyto šmejdy eliminovat a to velmi rázně a citelně.

0 0
možnosti

J71a47r62d51a 24S42o88k97o35l

31. 7. 2019 21:22

Víra tvá té uzdraví R^

0 0
možnosti
Foto

K47a87r62e24l 27R90y48b84á26k

31. 7. 2019 21:19

Nejdriv jsem myslel ze to bude o supermarketech a telefonnich operatorech. Kazdopadne karma

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám