Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Trochu předčasná debata o knize, kterou zatím málokdo - autora nevyjímaje- četl.

2 0
možnosti
Foto

Se zájmem jsem si přečetl diskusi, a to včetně těch, kteří mají pro katolickou církev pouze slova pohrdání.

Je mi vyčítáno, že jsem knihu nečetl. Je to pravda, četl jsem pouze recenzi a podstatu obsahu. Viděl jsem obálku knihy. Z obou uvedených pramenů je celkem zřejmé, o čem asi bude a jsem rád, že jsem podnítil některé diskutující, že si knihu objednají, což jistě panu Grebeníčkovi udělá velkou radost.

Druhý blog se však tak úplně oné knihy netýká, což už někteří nepochopili, stačil jim jen nadpis a jméno autora, aby se spustil očekávaný vodopád.

Prohlašuji zde místopřísežně, že až kniha vyjde a najdu-li v ní autorova slova omluvy za vraždy kněží, omluvu za zbídačení duchovního života naší země v období 1948 - 1989, dokonce - najdu-li aspoň jeden odstavec, kde se pan PhDr Grebeníček omluví za násilí vůči jinak smýšlejícím, které prováděl i jeho otec, slovem, bude-li kniha vyvážená ve smyslu, jak zde od některých diskutujících neustále zaznívá přání stylu veřejných diskusí - tak se zde veřejně omluvím panu Grebeníčkovi.

.

16 2
možnosti
DR

"Se zájmem jsem si přečetl diskusi, a to včetně těch, kteří mají pro katolickou církev pouze slova pohrdání."

Je škoda že jste nepochopil že tady nejde o žádné pohrdání kohokoli ale pouze o to aby se všem měřilo stejně. Bohužel málokdo s komunistobijců tohle chce pochopit.

4 5
možnosti
Foto

Nebude dlouho trvat, a nás, co jsme vtom žili, bude rapidně ubývat. Tomáši, zasloužená čtenost a karma R^

7 0
možnosti
Foto

Musím se zasmát objektivitě adminů.

Když někdo napíše kritiku současné západní demokracie, tak svoje údaje musí doložit "věrohodnými" zdroji, tedy pouze mainstreamovými, jinak je tento článek stažený z hlavní stránky.

Když naopak někdo napíše o něčem, co nečetl a tím pádem nemá svoje údaje čím doložit, ale je ideologicky na správné straně, tak tyto články dávají na titulku.

Potom se diví, že rostou preference Babišovi a strany jako TOP09 a KDU-ČSL jdou lidově řečeno "do kytek" a mainstreamu věří stále menší procento občanů a hledají informace v tzv. "nevěrohodných zdrojích."

1 7
možnosti
MM

To, že jsem nestudoval a nečetl Hitlerův Mein Kampf, Leninovy, Stalinovy spisy,Grebeníčkovu knihu, neznamená, že nedokážu posoudit činy těchto zrůd.

Lhali a podváděli, tak jak se o to snažíte i vy! :-P

10 0
možnosti
BV

Je opravdu zarážející, kolik diskutujících se dokáže vyjadřovat k obsahu knihy a odsuzovat jí, aniž by si jí přečetli. I když to není nic překvapivého při masovém rozšíření stádového pudu, kdy řada jedinců i celých skupin bezmyšlenkovitě papouškuje to, co jim nakukal nějaký z jejich oblíbených hlasatelů jediné pravdy,

2 0
možnosti
PT

P15e57t20r 43T86o10m70e83k

30. 12. 2018 10:21

Pan Petřík mně včera tvrdil, že komunistický systém byl zločinný jen od roku 1948 do roku 1953. Pak už prý byl "jen" totalitní. Když jsem mu napsal, že mého strýce z Jáchymova pustili až v roce 1962, tak jak to bylo, už neodpověděl. Domnívám se, že myšlením je pan Petřík komunista.

8 1
možnosti
DR

Je nebo není, není to každého věc? Fakt dojemná starost.

2 3
možnosti
JN

Grebeníčkovu knihu jsem se původně číst nechystal .. nechal jsem se nachytat tím že snad autor blogu nachytal Grebeníčka při nějaké hanebnosti .. a nic. Možná jsem četl málo pozorně .. a možná nebude od věci si tu knihu přečíst. Na rozdíl od autora tohoto blogu.

4 4
možnosti
JS

J28o91s15e21f 36S89u28k

30. 12. 2018 6:31

ono komu není rady, tomu není pomoci..resp. když považujete za v normální, když zločinná organizace s nástupem k moci okrade a ničí druhé a po ztrátě moci ještě bobuje proti jakékoliv nápravě té zlodějiny a ničení, není vám pomoci

10 0
možnosti
AF

A27l36e60š 79F88r36ý80b72a

29. 12. 2018 23:26

Mistři v kouzlení se slovy byli, jsou a budou. Taky církve. V kouzlení se slovy se jim komunisti vůbec nemohli rovnat. Komunisti spíš zavírali a podobně, až pak taky budovali.

Když pominu kouzlení se slovy, tak mne skutečně zajímá, který majetek byl opravdu ve vlastnictví církví. Ale v takovém vlastnictví, jako jiný majetek. Co zatím vím, tak s ním za první republiky nemohli volně nakládat.

Ať mne tedy někdo přesvědčí, ale dostatečně konkrétně jak to doopravdy bylo.

Nebude mi vadit, když mne přesvědčí křesťané, pokud ale nebudou lhát. Lhaní některým šlo výborně, v tom nezaostávali.

A nebo mne třeba přesvědčí pan Grebeníček, až se o jeho knize dozvím víc.

3 2
možnosti
JK

J12o84s89e11f 45K30l91a30t

29. 12. 2018 22:23

Hanebnost je už to, něco takového jako PhDr Grebeníček může chodit po světě a smát se nám z plna hrdla.

14 2
možnosti
Foto

Myslíte si o sobě, že jste lepším člověkem, než PhDr. Grebeníček?

1 11
možnosti
LM

Drzost a bezostyšnost komunistů, těchto "lidí zvláštního ražení", je bezmezná a věčná. Nic nezapomněli a nic nového se nenaučili, stále jen pletichaří, lžou, podvádějí, zrazují vlast a kradou a kdyby mohli, tak zase začnou utiskovat, věznit, mučit a vraždit.

9 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám