Diskuse

Pocitoblog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dík za krásnou úvahu!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Mistrně napsané, i jako lékař určitě na výši. Kdybys měl ordinaci za rohem, stal bych se pacientem R^

1 0
možnosti
Foto

Moje maličkost taky. Ale co potom chudák pan doktor zavalený horou obdivovatelů s jejich stesky "tu mě bolí, tam mě bolí" ?

Natož obdivovatelek! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

ta poslední věta...jo...R^

2 0
možnosti
Foto

Mám rád Saint-Exupéryho.....

2 0
možnosti
Foto

To byla radost číst, děkuji!

3 0
možnosti
Foto

Ach dcérenko, to potěšilo. V

1 0
možnosti
Foto

R^ Přidávám palec za smazání neuvěřitelně nenávistného a lživého příspěvku. Uklízet se má a mantinely mají platit pro všechny. Pak tu postupně bude trošičku kultivovanější prostředí.

2 0
možnosti
Foto

Marku, ten člověk je ubohý. Spíše je mi ho líto. Poprosil jsem jej slušně, aby se vyvaroval svých invektiv, nedal si říct.

2 0
možnosti
Foto

Tak tohle zamyšlení si navléknu na nitku duševních perliček, ke kterým se vracím, když nastane potřeba něčeho nevšedního. Krásně jsi to napsal!R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za vlídná slova Zdenko.

0 0
možnosti

Hezké. Máte dar vypravěče. Karma. Vám i tomu okamžiku na fotografii.

5 0
možnosti
Foto

Neskutečně krásné, Tomáši. Ta fotka vypovídá o Nekonečnu, nevím jak to jinak napsat. Nekonečno se dotýká každého z nás a nejde přitom vůbec o nějaké vhodné či nevhodné šaty

8 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám