Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

R^Dobře napsáno. Bylo to tak!!

5 0
možnosti
JK

Autore a v jakém roce se to stalo to mu vašemu kolegovi, který byl dobrý lékař.

2 1
možnosti
Foto

Ony fabulace, jakož i gradace kde jakých příběhů, potažmo i nfo, mají vždy svá úskalí;-)

2 3
možnosti
JN

Pane doktore, vy jste v lednu 1989 podepsal Několik vět? A hned za tyden vam vyhrožovali estébáci?

Sakra, jak jste to všichni dokázali, když Několik vět bylo zveřejněno až na konci června?

8 2
možnosti
DH

D66a24v70i11d 40H16o52r73á69k

7. 11. 2018 20:40

Prosím, projevte přeci trochu shovívavosti, vždyť už je to řada let.

A tak nějaký týden, či měsíc sem, tam si zejména člověk se zvyšujícím se věkem a vzpomínkami už tak přesně neuvědomuje, a tak nebuďte takový detailista.

1 1
možnosti
MS

Dobře napsáno. Věcná poznámka: Přemysl Coufal byl zavražděn v Bratislavě, poblíž Prostějova se narodil.

1 0
možnosti
MS

Můj příspěvek asi ve dlouhém vláknu zanikl, tak se ptá znovu pana Kavky:

Na to jste byl kde, že každý důstojník ČSLA spolupracoval s StB? Pokud je mi známo (a byl jsem dva roky na vojně), byli to jen "kontráši", nebo "politruci".

3 1
možnosti
MS

eee ... tak se ptáM

0 1
možnosti
DH

D31a85v79i33d 42H79o45r87á84k

7. 11. 2018 18:30

Jak jsem zde již vícekráte psal, jsem vášnivým čtenářem Vaší tvorby pane Vodvářko, a při čtení mnohých děl se mi nejen nad literární krásou, ale i obsahovou hloubkou, derou slzy do očí.

Ale dnes se mi skutečně rozbušilo hrdostí srdéčko v hrudi, když jsem se z článku dověděl, jak slavnou osobnosti jste. A jaká je pro mne čest, že mohu číst kromě jiných známých literátů které v té době jmenovaly rozhlasové stanice i Vás, jehož jméno též zaznělo v tomto rozhlasovém vysílání té doby.

3 4
možnosti
MS

Vy se tady už delší dobu rozplýváte nad tvorbou pana Vodvářky a přitom na něm nenecháte nit suchou. Takové pokrytce obzvlášť miluju. :-/

2 0
možnosti
VS

Ono stačilo když vám někdo závadný zavolal telefonem a už jste ho měl napíchnutý napořád. Na agenti se nám smějí. Když se podíváte kdo stál za tunely v devadesátých letech ,tak můžete dát ruku do ohně, že minimálně z padesáti procent to byli bývalý agenti StB8-o

6 0
možnosti
MK

Víte Tomáši, nevím jak jste to měl Vy, osobní zkušenost je totiž nepřenositelná. Několik vět jsem podepsal v srpnu 1989 v Loučovicích. V té době jsem byl na vojně a doma na propustku. V září téhož roku jsem byl předvolán na VKR kvůli tomuto podpisu. Chtěli po mě vyjádření, proč jsem na seznamu signatářů apod. a nakonec podpis, aby si to mohli ověřit. Podpis jsem hodil do pravého rohu A4, aby nad něj nemohl nikdo nic dopsat. Od té doby jsem byl na VKR až do 4.12.1989 skoro každý týden. Průser totiž byl v tom, že se nejednalo jen o můj podpis, ale také o to, že moji rodiče podepsali 2 tisíce slov a nikdy neodvolali. Navíc z mamčiny strany jsme měli a dodnes máme strýčka v Kanadě, který má síť obchodu se zlatem a jak otec, tak mamka, pocházeli ze sedláckých rodin. Navíc moje babička, mamka mojí mamky byla sudetská Němka. StB, neboli v mém případě VkR se to nedozvěděla z rozhlasu SE, ale díky člověku jménem Kamil Štrachota, o kterém jsem se po letech dozvěděl a nakonec je i na seznamu agentů StB.

Ale dnes, kdy mi je padesát roků se na věci dívám jinak. Část mojí rodiny zahynula v Ležákách, díky udání, ale ono to má dvě strany. Lidé udávali pro svůj prospěch anebo pro svou záchranu. Vy jste na rozdíl ode mně člověkem, který má rád papež Františka. Ten řekl.....kdo jsem Já, abych soudil. A Kristus řekl, nesuďte, aby jste nebyli souzeni.

Nelze vychvalovat českého generála v čele NATO, který byl komunistou a zároveń odsoudit všechny, kteří podepsali spolupráci. Protože být vojákem z povolání a zároveň členem KSČ znamenalo spolupracovat s StB,

Jinak se omlouvám, že jsem vstoupil do Vaší diskuze

7 1
možnosti
Foto

Pane Kavko,

nedá se nic dělat, ale já s Vámi tentokrát souhlasím R^

Vy jste měl před rokem 1989 problémy s VKR, já zase nesměl nikam cestovat. Zato pan Vodvářka studoval komunistickou prestižní vysokou školu a cestoval na Východ i na Západ...

2 4
možnosti
Foto

Dobře a citlivě napsáno, nezbývá, než souhlasit. Vrátíme-li se však ještě k Nohavicovi, jedna otázka vzbuzuje úlek a neklid: Proč někteří z takto postižených selhávají znovu a znovu se vydávají na tenký led smlouvy s ďáblem ? Vždyť ostravský bard musí dobře vědět komu a čemu slouží.

13 1
možnosti
Foto

Tuto otázku si neustále kladu, pane Konáši. Proč, Jarku?

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám