Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J84i78ř36í 71L87i96b28e66r

14. 10. 2018 9:45

;-D Moc pěkné! Karma! R^

0 0
možnosti

P71e78t40r 24N94e66d93o86m92a

11. 10. 2018 2:14

"Že místo jistoty buldozeru volí jakési rozplizlé intelektuály, nimrající se v jakýchsi podivných morálních bludištích"....sorry jako, ale v pripade p.Drahose, neuspesneho vedce, karierniho urednika, ktery umi za kazdeho rezimu a beznazoroveho cloveka se o moralce moc mluvit neda

3 10
možnosti
Foto

sorryjako, ale pokud někdo vedl Akademii věd, tak rozhodně není "neúspěšný vědec". Zkuste si projet na googlu, co všechno musíte udělat, abyste obdržel titul profesor a akademik.

12 0
možnosti

Paroubek už tumfuje i Janu Bobošíkovou, ona je alespoň pěkná baba.

Vám karma, opravdu mi připomínáte Š+G.

3 0
možnosti

D91a40v34i78d 81H23o69r54á36k

10. 10. 2018 10:10

Pane Vodvářko chápu Vaši gratulaci panu Paroubkovi, kandidujícímu za Vám bližší region, ale myslím, že rozhodně neméně, možná mnohem více by si zasloužili ti kteří uspěli již na první pokus a nebudou zatěžovat voliče ještě druhým hlasováním.

A tak Vám, člověku který dokáže vše vyhodnotit a převést do krásně čtivé literární formy bych navrhl abychom nezapomínali na tyto nejúspěšnější, kteří si to zvláště zaslouží.

Včera večer byli dva z nich hosty pořadu "Události a komentáře" a to Jiří Čunek, který v této pozici má jistou zkušenost, ale hlavní hvězdou byl akademik Jiří Drahoš. A tak bych prostřednictvím nějakého Vašeho výtvoru uvítal podobně upřímnou gratulaci tomuto úspěšnému kandidátu a budoucímu senátoru.

Ale nemělo by se zapomínat ani na odpovědné a humor očekávající voliče, kteří mu svými hlasy umožnili získat tuto senátní pozici. Bylo skutečným zážitkem poslouchat, jak tento budoucí senátor s vážným výrazem, který snad překonal i Felixe Holzmanna odpovídal s jeho podobně falešnými brejličkami, či spíše neustále dokola opakoval, podobně jako tomu bylo v debatách při prezidentských volbách, na všechny otázky moderátora jednou naučenou odpovědí.

Myslím, že po ukončení debaty se pan Čunek musel zhrozit, co že to bude míti v Senátu za kolegu, a redaktor a patrně všichni přítomní podílející se na tomto přenosu, kteří zachovali neuvěřitelnou shovívavost a trpělivost se museli smíchy trhat po jeho odchodu z prostorů televizního studia.

A tak by si zasloužili gratulaci, jak pan senátor Drahoš, tak zejména tito jeho voliči, kteří s vytříbeným smyslem pro humor nám všem občanům této republiky zajistili, že díky němu již nebudou senátní jednání nudná a stanou se díky němu patrně značně sledovanými kabaretními výstupy.

3 3
možnosti

D58a98v42i13d 87H62o43r17á12k

10. 10. 2018 0:42

Pane Vodvářko, jistě víte, že se stalo mým určitým potěšením pravidelné čtení oblíbených článků od skutečně kvalitních tvůrců, k nimž si dovolím zařadit, jak už jsem několikrát zveřejnil, do předních pozic i Vás.

A tak mne v souvislosti s tímto Vaším posledním již 502-hým článkem zaujal jeho titulek, který ovšem nějak nezapadá do historie Vašich článků, kdy jste téměř před 4. roky, přesně 7/11/2014, se loučil s týmž panem Paroubkem článkem s titulkem "Adieu, Jiří Paroubku".

Pak pokud stále platí poslední věta z tehdejšího článku kterou cituji a jež zní : "Nezbývá že popřát Jiřímu Paroubkovi aby v dalším životě nalezl správný žebříček hodnot a sám se po zkušenostech v politice - zařadil tam kam opravdu patří." pak nějak v souladu s logikou je současná gratulace v nějakém v celkovém rozporu.

1 1
možnosti

Marťani se holt nedostavili, tak snad příště.

2 0
možnosti
Foto

Kláro - nestrašte. I když si vzpomínám, že pan Paroubek prohlásil, že bude kandidovat na presidenta státu. ;-D

1 0
možnosti

Mne nyní v tuto pozdní noční, či pomalu brzičkou ranní hodinu mrzí, že díky této diskuzní bouři nějak zanikl fakt a skutečnost, že jsem byl jediný, který si povšiml, že pan Vodvářka překonal množstvím svých překrásných článečků číslo 500, kterým se málokterý zdejší autor může pochlubit.

A protože, převážně se zatajeným dechem jsem většinu z nich přečetl, a mnohé i vzhledem k jejich literární kvalitě i vícekráte, tak jsem se snažil mu v minulé diskuzí pogratulovat a vyjádřit obdiv. Ale bohužel to nějak i díky této dnešní nenávistné diskuzi zaniklo. A to zejména zásluhou takových diskutérům jakým je například pan Hermánek, ale dříve i třeba Martinec, Petřík a jim podobní, patrně pan Vodvárka si nemohl mého obdivného vyjádření užít a tak chápu, že v takovém rozpoložení duše na mou gratulaci a návrh, který jsem mu tehdy předložil nijak, ani drobným poděkováním, které je mu jinak k jeho příznivcům vlastní, se nemohl projevit a zkazili jsme jak jemu tak ale i mě onu chvilku slavnostního pocitu.

Prosím zamyslete se než, opět svými nenávistnými příspěvky panu autorovi, který vám zde poskytuje to nejlepší, co dokáže vytvořit a vynakládá veškeré úsilí jímž se snaží Vám všem rozšířit obzory, dokážete vše takto zkazit.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Já jsem zas "pro změnu" pogratuloval ke "grandióznímu úspěchu" v senátních volbách panu Petru Hannigovi. A protože pan Petr Hannig mi v minulosti v té diskusi, kde jsem tak teď učinil:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180702_669169_blogidnes&razeni=vlakno

(je to poslední diskuse pod jeho blogy, ve které se ještě dá diskutovat - pod novějšími blogy prý "kvůli mě" diskuse nepovoluje) - čili protože mi v minulosti v té diskusi naprosto brutálně promazal všechny mé příspěvky (jen proto, že jsem si s ním dovolil nesouhlasit a nenechal jsem se jím odbýt - viz printscreen nepromazané diskuse v mém následujícím příspěvku zde), domnívám se, že i tento můj "gratulační" příspěvek také smaže - proto ho, pane Vodvářko, kopíruji sem k Vám do diskuse - aby alespoň někde zůstal zachován - a věřím, že přestože je možná tak trochu mimo téma, že mi ho zde necháte. I když ono to vlastně ani moc mimo téma není - pan Petr Hannig je zcela srovnatelný "mimoň" jako pan Jiří Paroubek - tak snad to do zdejší diskuse docela "zapadne" a bude to tak OK. (Jo a zcela neskromně se musím pochlubit, že jsem výsledek pana Hanniga v prvním kole senátních voleb predigoval velmi přesně již 11.9.2018, viz níže v té mé gratulaci ; - )

Takže zde je tedy ta moje gratulace panu Petru Hannigovi, v celém znění:

2 1
možnosti

Pane Hannigu - kdybyste místo toho zbabělého strkání hlavy do písku tím, že mažete mé příspěvky (a navíc jste se i teď naposled přiznal, že tak činíte, aniž byste je četl - bravo! - opravdu velké bravo,takhle bezelstně se k něčemu takovému přiznat...) - čili kdybyste místo mazání mých příspěvků, si je raději přečetl a popřemýšlel nad nimi, mohl jste teď předejít svému dalšímu volebnímu debaklu, který jste teď v pátek opět utržil. V jednom z mých vámi dříve smazaných příspěvků jsem vám totiž zhruba již před měsícem napsal:

>>...protože cca 4000 lidí z celé republiky, které vašemu blogu dali karmu, je počet, na jehož základně odhaduji, že v prvním kole volby senátora skončíte s max 3%...<<

- a musím konstatovat, že když jste teď tedy získal 2,19%, že se opět prokázalo, že ten můj výše uvedený odhad,který jsem zde v diskusi zveřejnil již dne 11.9.2018, byl naprosto správný. Nechcete se mě tedy příště zeptat, až zas budete někam kandidovat, kolik zhruba procent hlasů od voličů obdržíte? Když se mě pak zeptáte, rád vám na vaši otázku odpovím. Stejně jako jsem naprosto slušně odpověděl v té vámi promazané diskusi na všechny vaše otázky - a vy jste se pak nestyděl mé (téměř) všechny příspěvky (včetně odpovědí na vaše konkrétní otázky! - znovu zdůrazňuji,že naprosto slušné odpovědi) naprosto sprostě smazat.

Zde je v bitmapě printscreen této diskuse těsně před tím vaším sprostým mazáním - aby se mohl každý přesvědčit zda mé příspěvky byly nebo nebyly sprosté: http://bedrich.veverka.sweb.cz/cenzor_Hannig/cenzor_Hannig_pred_01.jpg

A abych nezapomněl: moc vám gratuluji k tomu vašemu poslednímu volebnímu debaklu! A jak již jsem zmínil výše: kdybyste někdy v budoucnu měl zájem o mé služby - a chtěl byste vědět, kolik příště zhruba získáte procent - neváhejte se na mě obrátit! Moc rád vám pomohu a několik týdnů před volbami vám (stejně dobře jako teď posledně) opět sdělím, kolik zhruba získáte. A ještě jednou Vám k tomu vašemu dalšímu volebnímu úspěchu gratuluji! Moc vám ho přeji!

2 0
možnosti

No máte to pane Vodvářko alespoň lehké ,že je tu vidět samá chvála autorovi.Asi se Vám nerado dív8 lona to ,že někdo nemá stejné názory ,,a tak to má byť".Přeji krásný den a hodně úspěchů při hlídání a mazaní nevhodných příspěvků ,zejména takových jako od Vámi neoblíbeného p. J.H..;-D

3 3
možnosti
Foto

Pane Kudrno. Buď jste četl nepozorně, nebo máte prostě chuť si kopnout. Jsem založen tak, že předpokládám první možnost.

Takže zkuste si přečíst diskusi, v níž jsou jedinci, kteří mi nejsou nakloněni a kterým nebyla smazána ani čárka (napovím . Standa Novák, Jaromír Petřík, pan Haluza atd.)

Bohužel už neuvidíte podstatu, proč byl z diskuse eliminován pan Hermánek. On natolik zaplevelil diskusi naprosto bezobsažnými přispěvky, že se v ní nešlo orientovat.On takto činí - a to nejen u mne - už léta. Vydržel jsem to 5 let (tedy cca 500 blogů). Což - jak sám možná uznáte, je docela dlouhá doba, v které jsou ho dokonce žádal, aby ke mně nechodil. Pan Hermánek mi sám poradil, že pokud nechci číst jeho příspěvky, mám je mazat.

S těžkým srdcem jsem na to přistoupil. Bližší - pokud máte ještě zájem - jsem psal panu Nožičkovi.

I já Vám přeji hezký den, zejména ten, který nebude rušen hloupostmi Vašeho okolí a výskytem lidí, jejichž zájmem je Vás naštvat.

6 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám