Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Mne nyní v tuto pozdní noční, či pomalu brzičkou ranní hodinu mrzí, že díky této diskuzní bouři nějak zanikl fakt a skutečnost, že jsem byl jediný, který si povšiml, že pan Vodvářka překonal množstvím svých překrásných článečků číslo 500, kterým se málokterý zdejší autor může pochlubit.

A protože, převážně se zatajeným dechem jsem většinu z nich přečetl, a mnohé i vzhledem k jejich literární kvalitě i vícekráte, tak jsem se snažil mu v minulé diskuzí pogratulovat a vyjádřit obdiv. Ale bohužel to nějak i díky této dnešní nenávistné diskuzi zaniklo. A to zejména zásluhou takových diskutérům jakým je například pan Hermánek, ale dříve i třeba Martinec, Petřík a jim podobní, patrně pan Vodvárka si nemohl mého obdivného vyjádření užít a tak chápu, že v takovém rozpoložení duše na mou gratulaci a návrh, který jsem mu tehdy předložil nijak, ani drobným poděkováním, které je mu jinak k jeho příznivcům vlastní, se nemohl projevit a zkazili jsme jak jemu tak ale i mě onu chvilku slavnostního pocitu.

Prosím zamyslete se než, opět svými nenávistnými příspěvky panu autorovi, který vám zde poskytuje to nejlepší, co dokáže vytvořit a vynakládá veškeré úsilí jímž se snaží Vám všem rozšířit obzory, dokážete vše takto zkazit.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

DH

D13a29v22i98d 39H88o63r18á31k

10. 10. 2018 1:59

Mrzí mne, že zde níže je smazán diskuzní příspěvek.

Sice Vás pane Vodvářko chápu, že jste tak zásadový člověk, který co řekne, či zde napíše, to také splní a tak jste v souladu s tím onen příspěvek pana Hermánka smazal.

Nicméně zde právě, jak jsem dostal do e-mailu reakci na můj příspěvek, provedl pan Hermánek značnou sebekritiku a patrně si konečně uvědomil své chyby a tak se projevil jako člověk chybující a jak se říká "sypající si popel na hlavu" a podpořil zde 100%-ně můj příspěvek, v němž Vám skládám poklonu.

A tak si myslím, že v souladu s křesťanskou pokorou, kterou jistě i Vy dodržujete a v řadě článků a diskuzí hlásáte, bych se přimlouval, že bychom měli dokázat v souladu s biblickým pokynem odpouštět hříšníkům svým, kteří nevědí co činí.

1 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám