Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^ děkuji za dobrou náladu...

0 0
možnosti
Foto

Můj tatínek vždycky když dával mamince pusu - a bylo to často - říkal, že kdyby byl vynálezce, vynalezl by rtěnku s příchutí guláše, svíčkové, bůčku...R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak jsem se od včerejška, kdy jsem si vylomila zub při kousnutí do ředkvičky, poprvé nahlas zasmála. Ale nebyl na mě pěkný pohled, zub holt chybí.:-)

Jinak, já bych, Tomáši, parfémy nezatracovala. Ženy je používají jako šifrované zprávy, které umí rozluštit jen ten muž, kterému je vzkaz určený.:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že některé jevy jsou universální..;-)

0 0
možnosti
Foto

Parfumeriím se vyhýbám obloukem, vždycky se mě tam snaží nalákat.8-o Asi je na první pohled jasné, že jejich nabídkou jsem nepolíbená.;-D;-) Nedávno jsem si jen tak, než nám zabalí kytky, zkusila tester v takovém tom krámku se vším. Skvělá vůně... a co myslíte, celou už neměli.;-(

2 0
možnosti
Foto

tak nevím jestli by se vám na manželku vonící po vepřovém koleni neseběhli pejsani z celého okolí a neobrali ji na kost-ale zas, ušetřil byste za rozvod;-)

0 0
možnosti
Foto

J64a36n56a 27M49a86j83o77v64á

16. 5. 2018 19:13

Tomáši, Rum radši néééé, ale to uzený koleno, to zní dobře :-). Neměl bys tam něco vzletného? Třeba "čerstvě vymalovaná zeď"?

1 0
možnosti
Foto

Každej výrobce má své limity. Myslím, že tohle je už přetuněné. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jdu do toho s otevřeným hledím. Díkes

0 0
možnosti
DV

D12a95v54i56d 52V71l28k

16. 5. 2018 17:02

Policajti v Praze už to používají.Dneska psali ,že je nějaká agresivní pejskařka pokousala. To byl určitě ten "Vepřokolenový parfém";-D

2 0
možnosti
Foto

To maj z toho, že používají parfémy..... chlapi.....

1 0
možnosti
ZK

Díky za pobavení, ale karmu dávám za odvahu. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem statečný manžel.....

2 0
možnosti
MV

at si pise kdo chce co chce, plzen parfem nejlepe uzivat ne kapanim na kuzi, ale postupnym zalevanim hrdla...

3 0
možnosti
Foto

Souhlas. Jsi přijat do vývojářského týmu. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám