Diskuse

Miluji návody k použití

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak jsem mohla tuhle perlu prošvihnout? R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsem si myslela, že ti vyvěšovačí návodů na mytí rukou jsou příliš horliví...a oni, chudáci, musí...děs.

Vám R^

5 0
možnosti
Foto

máte pravdu, a to jsem nepsal všechno....;-(

1 0
možnosti
Foto

Já doufám, že se někdy dočkáme návodu k použití návodu k použití. :-)

2 0
možnosti
Foto

nestrašte Jene, dobře víte, že myšlenka jednou pronesená krouží a může sednout někam, kde vykvete...

2 0
možnosti
Foto

Pobavil jste mě, pane doktore, nicméně jeden z Murphyho zákonů říká:"Selžou-li všechny pokusy o uvedení přístroje do chodu, je na čase si přečíst návod." :-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Karma a R^. Královsky jsem se pobavil a maně si vzpomenul na dobu nedávno minulou (tedy asi sedm let zpět), kdy jsem ještě fungoval jako směnový mistr na výrobně močoviny v chemičce v Litvínově. V té době se zaváděly standardy ISO 9000 a další normy, které z věcí naprosto jednoduchých a průzračných dělaly docela dosti složitý proces. A návod na mytí rukou jsme museli vyvěsit nad umývadlem v krcálku vedle velína. Myslel jsem, že mně omejou. Pravdou je, že po týdnu, kdy ho někdo strhnul, se po něm už nikdy nikdo nepídil. Ovšem z toho samého soudku je i další příhoda z natáčení. Umřel nám ve svačinárně vařič. I obdrželi jsme rychlovarnou konvici. Aby se předešlo jejímu zneužití, byla umístěna u mistrů v kanceláři, takže se mi tam courali všichni mí podřízení, kdykoliv si chtěli uvařit kafe. To bych ještě překousl. Perličkou na dortu ovšem bylo, že jsem musel každého podřízeného proškolit (a zaznamenat tento úkon do karty) z toho, jak se s konvicí zachází. To už mi hlava nebrala. ;-)

1 0
možnosti
Foto

to muselo být náročné školení.....;-D

1 0
možnosti

O94t27a 23K59i15n44c

2. 8. 2017 18:44

R^ Občas se člověk při čtení návodů k použití i zasměje. A na druhé straně jsem četl od nějakého člověka, který si koupil kytaru, recenzi, že postrádá návod k použití. To je pak těžké.

3 0
možnosti
Foto

souhlasím, kdo se má v těch 6 strunách vyznat, že....

2 0
možnosti
Foto

R^Tak i na víčku na kafe s sebou je napsáno, že obsah kelímku je horký, o sušení koček v mikrovlnce nemluvím.:-) Ale takový návod k použití lidí by nebyl? Poslední dobou mi přijde, že jsem asi spadla odjinud.;-D

4 0
možnosti
Foto

Ještě jsem si vzpomněla na sáhodlouhý návod k údržbě nějakého kousku oděvu. Končí slovy "Nebo to dej mámě, ona bude vědět."

4 0
možnosti

Zdrojem zábavy bývaly vojenské předpisy. Byly psány blbovzdorně. Za Rakouska prý v předpise stálo: "Kůň se zapřahá do vozu hlavou ve směru jízdy." Doufám, že všichni chápou důležitost této informace.

8 0
možnosti
Foto

že by poesie návodů byla věčná?

2 0
možnosti