Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

R^Jsem žena, která umí číst v mapách... tedy uměla. Se slábnoucím zrakem slábne i moje umění navigovat podle mapy. Všechna kritická místa jsou jako naschvál v místě ohybu... a já ta malá písmena nedokážu vyluštit.

Ale vyzrála jsem na to - v ruce lupu, na očích brýle a jedeme dál...:-)... tedy pokud lupu nezapomenu doma!

1 0
možnosti
Foto

Gratulace, pokud umíte číst v mapě. Mé ženě se to již zhruba 30 let nedaří. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Krásně humorně pojaté. A jen tak na okraj, vzpomněl jsem si na noční motání autem v Udine, kde mě nakonec jako Ariadné vyvedla z bludiště moje paní díky naproto neomylné pozorovací schopnosti v detailech (zdobná fasáda, vyústění ulice mezi domy, lampa na nároží, telefonní budka, a tak podobně) :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, postupně zjišťuji, že pan Sobota má pravdu a mýlím se já. Jo holt osobní zkušenost není ještě asi všechno.R^

0 0
možnosti
DV

D80a10v30i61d 18V34l65k

13. 5. 2017 15:21

Nejlepší navigace je moje žena,třikrát přes pěší zónu, dvakrát průjezd zákazem vjezdu, to je aspoň sranda(Teda až nakonec dorazíme do cíle!):-)

1 0
možnosti
Foto

Prosím Tě, ty řešíš takové detaily, jako je jednosměrka? Přece nepojedeš nudně jako všichni....:-)

1 0
možnosti
Foto

..ty okřídlené věty jsou mi veeelmi povědomé...R^

1 0
možnosti
Foto

Některé jsou universální a věčné...

0 0
možnosti
JR

J45a90r25a 17R12a38n52k

13. 5. 2017 3:28

Jak vzpominam rada na dobu, kdy jsem jela z Nemecka vypujcenym autem do CR a nevedela jsem, ze jedno to "tlacitko" kde se nachazel muj loket ma zabranovat detem otevirat dvere a okna, skoncila jsem u olympijskeho stadionu v Mnichove, kde nikdo nebyl a nevedela jsem, jak se dostat zpet na Autobahn a smer Lindau....jedine auto stojici osamele a dva hosi koukajici do mapy bylo Smart s portugalskou znackou a kluci neumeli ani spanelsky, natoz nemecky nebo anglicky. Povesili se na mne a spolecne jsme dorazili na "odpocivadlo", kde nam turecky ridic nakladaku poradil a dokonce nasel tlacitko na otvirani okna a ja bimbo nemusela jet dalsi stovku km s otevrenym oknem.

2 0
možnosti
Foto

R^Současně s navigací je nutné používat i mozek. Ale ve městě ji často ocením.:-)

2 0
možnosti
Foto

Což je právě ten fakt, který občas selhává...;-D

1 0
možnosti
PL

P31e77t34r 95L91a11n10g14e38r

12. 5. 2017 20:18

Jezdili jsme stejným vozem, dokonce ve stejný rok a navigace probíhala stejně jako u vás, s tím rozdílem, že jsme se omylům obvykle zasmáli. I když je ta doba pryč a elektronická navigace je super, rádi na tu dobu vzpomínáme. mělo to své kouzlo.

1 0
možnosti
Foto

Máte klidnou povahu a ženu. To mi schází.....

1 0
možnosti
DS

Já tedy, jako správná žena, nemám dán smysl pro orientaci, konkrétně mi schází 3D představivost. Od té doby ale, co mě tatínek mých starších dětí pasoval na "mapoznalce=navigátora", hahaha, to už je lepší a úplně nejlepšejší je to, co jsem se rozhodla cestovat sama. Najednou se naučil mapy číst i starší, tehdy asi 10-letý, synek a všichni tři jsme si to užívali. Navigace nám to, s tím naprosto souhlasím s Tvou ženou, Tomáši, vysloveně pokazila. Je konec bloudění, je konec přemýšlení, jak to spravit. Dodnes si vzpomínám, na své úplně první cestování po D1, kdy jsem se moudře za Humpolcem zavěsila na zjevně situace znalého řidiče Octavie a ten mě do Olomouce dostal snad o hodinu dříve, aniž bychom učinili jediný přestupek. No pravda, přihodila se mi situace (při druhé cestě), kdy jsem se místních zeptala, kdeže je penzion, kde jsme měli sraz s kamarádkou a ony vykulily oči. Tak nějak mi uniklo, že celou cestu směřuji do stejnojmenné obce v úplně jiném kraji ;-D. Mohu říci, že můj orientační nesmysl značně rozvinul mé komunikační a improvizační schopnosti, stjeně jako schopnost krizového managementu. A to mi teď všechno navigace a o co hůře navigaci používající řidič-manžel kazí ;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

taky se mi stalo, že jsem špatně navolil - tedy stejné jméno, ale jiná oblast - v cizině. Báječný zážitek....

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám